پیام تسلیت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در پی رحلت آیت الله واعظ طبسی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در پی ارتحال آیت الله واعظ طبسی با صدور پیامی این ضایعه را به محضر حضرت حجت ابن الحسن (عج) ، مقام معظم رهبری و عموم هموطنان تسلیت گفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در متن پیام مهدی عزیزیان آمده است:
عالمان، ميراث‌داران رسالت و مجاهدان، حافظان گنجينه‌هاي امنيت‌اند. اينك از جرگه عالمان و مجاهدان، نادره‌اي به سفر آخرت كوچ مي‌كند كه عمري چونان ذره در جوار آفتابِ حرم رضوي و همچون خادمي وفادار، در كنار فرزندزادگان موسوي و نبوي، به جدّ و جَهد و جان كوشيد تا مشهد رضوي، پايتخت معنوي ايران و گلستان شكوهمند زائران و شيفتگان معارف الهي در جهان باشد.
ساعاتی قبل آستان قدس رضوی با تولیت مجاهد و سخت‌کوش خود وداع کرد و روح آسمانیِ حضرت آیت الله حاج عباس واعظ طبسی، جسم رنجور و بیمارِ آن عالمِ عاشق را در حلقه‌ای از اندوه و ماتم یاران و همکارانش تنها گذاشت.
درگذشت بزرگ خدمت‌ گزارِ آستان مقدس امامِ ثامنِ ضامن، علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، خراسان و حرم مطهر عالم آل رسول الله را سیاهپوش سوگواری کرد.
یاور امام روح الله، هم‌ رزم خستگی‌ ناپذیر شهید هاشمی نژاد و مقام معظم رهبری حفظه الله، شکنجه دیده و زخم خورده‌ زندان‌ های دوران استبداد و ظلم و جفا، متولی آستانِ آسمانی و حرم حضرت علی بن موسی الرضا، در ساعت 2 و ده دقیقه سحرگاه جمعه 14 اسفند 1394 ، به جاری رحمت ایزدی پیوست و سابقه عمری خدمت‌گزاریِ صبورانه را به عنوان الگویی از مدیریت موفق اسلامی به‌جا گذاشت.
آن عالم ربانی که نامش با توسعه حرم رضوی و خدمت‌رسانی آبرومند به زائران  علی ابن موسی الرضا پیوندی جدایی‌ناپذیر دارد، نمایندگی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مدّ ظله العالی و مدیریت عالی حوزه علمیه در خراسان بزرگ، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز به عهده داشت .
بی‌ گمان درگذشت آن عالم کم‌ نظیر که جبهه‌ داری از ولایت فقیه را بهترین مسئولیت و جامه‌ نوکریِ حرم مطهر رضوی را نورانی‌ترین جبّه‌ سربلندی و صدارت می‌دانست، آسیبی شگفت بر پیکره‌ حوزه‌های دینی سراسر ایران و ضایعه‌ ای جبران‌ ناپذیر بر جای خواهد گذاشت.
ضمن اعلام مراتب تسلیت این فقدان عظیم به پیشگاه امام السّر و العَلَن، حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا فداه، تاج تعزیت به محضر رهبر رازدانِ انقلاب اسلامی تقدیم و با اعلام سوگواری گسترده جمیع خادمان حرم هشتمین کهکشان عصمت علوی و عزاداری استان‌ های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی ارتحال آن عالم جاهد و آن یار همیشگیِ موافق انقلاب و ایران را به عموم هموطنان در سراسر جهان، تسلیت می‌ گوییم.
باشد که پاداش این نوکری چهل ساله در محضر رضایِ آلِ مرتضی، صبر و مقاومت خانواده جلیل و سوگوار آن عالم فقید و موجبات برتری مقام و ارتقای درجات ایشان در پیشگاه رب العالمین را به همراه بیاورد.
انتهای پیام//
برچسب ها: پیام ، تسلیت ، طبسی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.