جزئیات مراسم تشییع آیت الله واعظ طبسی اعلام شد

دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان و شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان، جزئیات مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله واعظ طبسی رادر اطلاعیه ای اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت : این مراسم ساعت 9 صبح فردا از حسینیه امام رضا (ع) در خیابان شهید هاشمی نژاد آغاز می شود و از  میدان شهدا تا حرم رضوی ادامه می یابد .


حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود : پس از اقامه نماز در صحن آزادی ، پیکر آیت الله عباس واعظ طبسی در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به خاک سپرده می شود .

او گفت : مجلس ترحیمی از سوی بیت ایشان روز یکشنبه ساعت 9 صبح در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می شود .

همچنین روز دوشنبه از سوی حوزه علمیه خراسان دفتر نمایندگی ولی فقیه در استانهای خراسان و آستان قدس رضوی  مجلس بزرگداشتی از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی حرم رضوی بر گزار می شود.

دفتر امام جمعه، استانداری خراسان رضوی و نهادهای اجرایی با حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز مراسمی را روز سه شنبه از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی حرم رضوی بر گزار می کنند.

همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی هم امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام رضا(ع) واقع در میدان شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام//س

برچسب ها: تشییع ، طبسی ، مراسم ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار