احمد مسجد جامعی به تماشای فیلم«دربست» نشست

آیین دیدار با عوامل فیلم «دربست» به کارگردانی علی خامه پرست فرد برگزار شد.

احمد مسجد جامعی به تماشای فیلم«دربست» نشستبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین دیدار با عوامل فیلم «دربست» در سینما فرهنگ با حضور برخی از هنرمندان و مخاطبان عام برگزار شد.
 
در ابتدای مراسم که محسن افشانی اجرای آن را بر عهده داشت، گفت: «دربست» فیلمی دلی است. اثری که با همکاری گروهی همدل ساخته شد و در این میان حسن مصطفوی که از مدیران حرفه‌ای تولید سینما است تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفت و هر کاری که توانست برای به ثمر نشستن هر چه بهتر فیلم انجام داد.
 
وی افزود: مصطفوی همیشه هوای جوانها در سینما به خصوص آنهایی که پتانسیل دارند را دارد و در این پروژه نیز ثابت کرد.
 
وی ادامه داد: امیدوارم در گروه هنر و تجربه که موفقیت خود را روز به روز بیشتر ثابت می‌کند شاهد اکران چنین فیلم‌هایی باشیم.
 
در ادامه حسن مصطفوی تهیه کننده فیلم عنوان کرد: ما بدون ادعا یک فیلم معمولی ساختیم و همه بچه‌ها نیز در این راستا به صورت رایگان کار کردند و من به عنوان تهیه کننده هیچ کاری نکردم.
 
بعد از اینکه اکثر عوامل و بازیگران فیلم روی صحنه آمدند رضا ناجی بیان کرد: امیدوارم سال جدید سالی پربار برای سینمای ایران باشد.
 
احسان کرمی که یکی از نقش‌های فیلم را بازی کرده اظهار داشت: در این فیلم نقش یک روحانی را بازی می‌کنم و امیدوارم من و کل گروه توانسته باشیم اثری در خور شعور مخاطب ارائه داده باشیم.
 
در ادامه کارگردان،بازیگران و دیگر عوامل فیلم  از اینکه فیلمی یکدست با گروهی همدل را ساخته بودند ابراز خشنودی کردند.
 
حسن مصطفوی در بخش بعدی از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: در این مراسم دو نفر از بزرگان سینمای ما حضور دارند. یکی از آن‌ها عبدالله اسکندری که من او را استاد ارزشمند سینما صدا می‌کنم و دیگری هایده صفی یاری است. معمولا صاحبان فیلم آثار خود را به بزرگان تقدیم می‌کنند اما من می‌گویم آن‌ها نیاز به این ندارند. باید از افراد دیگری هم تقدیم کرد یکی از آنها راننده‌های سینما هستند.
 
وی افزود: پس من با اجازه از بزرگان سینما و عیدالله اسکندری که قرار بود فیلم را به وی تقدیم کنم «دربست» را به رانندگان سینما تقدیم می‌کنم.
 
وی ادامه داد:از گروه هنرو تجربه که واقعا زحمات فراوانی در عرصه اکران و حمایت از فیلم‌ها انجام می‌دهد، تشکر می‌کنم و امیدوارم فعالیت‌های این گروه ادامه‌دار باشد.
 
مصطفوی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: امیدوارم زمینه‌ای فراهم شود که سینما ارزان شود تا فیلمسازی و سینما رونق بیشتری بگیرد. از طرفی یاد بگیریم سر سرمایه داران کلاه نگذاریم تا با اطمینان هرچه بیشتر در این سینما به فعالیت خود ادامه بدهند نه اینکه فیلمی که قرار است با 500 میلیون ساخته شود با دروغ به آن ها بگوییم میلیارد شده و آن ها را فراری بدهیم. این موضوع عملی نیست جز با ورود تهیه کنندگان حرفه‌ای و دلسوز و با انصاف که امیدوارم این اتفاق بیشتر رخ بدهد.
 
شایان ذکز است، در این مراسم هنرمندانی چون عبدالله اسکندری،شهرام حقیقت دوست،مهدی پاکدل،احمد مسجد جامعی،نیما شاهرخ شاهی،بهرام بهرامیان،حسین سلیمانی و...حضور داشتند.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار