واکنش تهیه‌کننده «من سالوادور نیستم» به پاره شدن بیلبوردهای فیلم

منصور سهراب‌پور تهیه کننده سینما نسبت به پاره شدن بیلبوردهای شهری فیلم منوچهر هادی واکنش نشان داد.

واکنش تهیه‌کننده «من سالوادور نیستم» به پاره کردن بیلبوردهای فیلم
منصور سهراب‌پور تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پاره کردن بیلبوردهای فیلم «من سالوادور نیستم» در سطح شهر و سر در سینماها گفت: به شدت از اتفاقی که افتاده تعجب می‌کنم و از لحاظ روحی و کاری کاملا به هم ریخته‌ام و متاسفیم که اینچنین اتفاقات در سینمای ما رخ می‌دهد.
 
وی افزود: درحال حاضر مشخص نیست از طرف چه کسی و یا چه ارگانی این اتفاق رخ داده است. در هر صورت واقعه ناگواری برای سینما است. امیدوارم بتوانیم علت آن را بدانیم. 

وی ادامه داد: اعتقاد من این است که در این فیلم موضوعات و نکات اخلاقی و ارزشمندی وجود دارد که ظاهرا به کام بعضی ها خوش نیامد تا ببیند کام مردم شیرین شده است.

سهراب پور عنوان کرد: شاید برخی از مسئولان یا رقیبان ما از رکوردزنی این فیلم که در بخش خصوصی ساخته شده ناراحت شدند و افرادی را جهت این کار ناشایست علم کردند.

این تهیه کننده «من سالوادور نیستم» فیلمی قابل دفاع و مردمی است که در اکران این موضوع را ثابت کرد. امیدوارم خود مردم و مسئولان امر ما را که در بخش خصوصی فیلم می سازیم یاری کنند تا بتوانیم کارهای بعدی را نیز بسازیم. 

واکنش تهیه‌کننده «من سالوادور نیستم» به پاره شدن بیلبوردهای فیلم 

شایان ذکر است: عده‌ای که هویت آن‌ها کاملا مشخص نیست امروز طی اقدامی بیلبوردهای فیلم «من سالوادور نیستم» را با این دلیل که عکس بازیگر زن برزیلی روی آن وجود دارد در سطح شهر و سردر سینماها پاره کردند.
 
گفتنی است؛ «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی از 5 اسفند ماه بعد از کش و قوس‌های فراوان درخصوص اکران آن به اکران عمومی درآمد.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.