پیش‌بینی علی سرتیپی از لیست فیلم‌های اکران نوروزی

علی سرتیپی از 14 فیلم کاندیدا شده برای اکران نوروزی 5 فیلم را پیش‌بینی کرد.

علی سرتیپی تهیه کننده و پخش کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص فیلم‌هایی که نوروز 95 اکران خواهند شد گفت: به نظر من فیلم‌های «بادیگارد»، «ابد و یک روز»، «خشم و هیاهو» و «50 کیلو آلبالو» و «من سالوادور نیستم» در لیست اکران‌های نوروزی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوبی که از فیلم‌های «بادیگارد» و «ابد و یک روز» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر داشت، به قطع جز, رکورددارهای امسال سینمای ایران خواهند شد.

سرتیپی در مقایسه‌ی اکران فیلم‌های نوروز 94 با فیلم‌های 95 بیان کرد: من فکر می‌کنم امسال برعکس نوروز 94 که شروع خوبی نداشتیم،‌استقبال بیشتری خواهیم داشت و با توجه به رضایتی که هم اکنون مردم از فیلم‌های «من سالوادور نیستم» و «فی المدت المعلوم» دارند با اکران این فیلم‌های جدید، شروع خوبی در سال 95 داریم.

مدیر موسسه پخش فیلمیران در خصوص موضوع تلخ بعضی از فیلم‌هایی که قرار است جزو اکران‌های نوروزی باشد، گفت: تقسیم بندی فیلم‌ها براساس مناسبت‌هایی مثل عید نوروز به نظرم درست نیست و نباید حتما در عید نوروز فقط فیلم‌های طنز اکران شود زیرا سالهای گذشته هم «جدایی نادر از سیمین» در نوروز اکران شد و استقبال خوبی هم به همراه داشت و امسال هم ما از هر نوع ژانری در نوروز فیلم داریم.

گفتنی است؛ با توجه به اینکه علی سرتیپی جزو قدرتمندترین پخش کننده‌های سینما ایران در چند سال اخیر بوده است احتمال قطعی بودن این اسامی برای اکران نوروز وجود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.