اگر 1000 تن مواد محترقه گرفته شود فایده‌ای ندارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که وزارت کشور و شهرداری باید بر موضوع نشاط اجتماعی احساس مسئولیت کنند، گفت: اگر هزار تن مواد محترقه را بگیرند فایده‌ای ندارند چرا که بازهم مردم برای برپایی جشن به این مواد محترقه روی می‌آورند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت‌های رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: جوانان و نوجوانان در جامعه باید نشاط داشته باشند.

وی ادامه داد: امروزه هیچ کاری در حوزه نشاط اجتماعی برای جوانان انجام نشده است و این امر مغفول مانده  و به همین دلیل باید نشاط اجتماعی را بر جامعه ایجاد کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که وزارت بهداشت بعد از سوختگی مغفول می‌شود، تصریح کرد: قبل از رخ دادن سوختگی باید با تخلیه نشاط و برپایی جشن‌ها در مناسبت‌های مختلف جلوی آسیب ها را بگیریم.

انصاری با تاکید بر این‌که وزارت کشور و شهرداری باید بر موضوع نشاط اجتماعی احساس مسئولیت کنند، گفت: اگر هزار تن مواد محترقه را بگیرند فایده‌ای ندارند چرا که بازهم مردم برای برپایی جشن به این مواد محترقه روی می‌آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
افرین به این واقع بینی
آخرین اخبار