حاجی میرزایی :

مصوبه ای درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال نداریم/ مگر می توان مصوبه را از سایت حذف کرد؟

دبیر هیئت دولت گفت: تایید اساسنامه فدراسیون زمانی معتبر است که با امضای معاون اول ابلاغ شده باشد.

 اساسنامه فدراسیون فوتبال با امضای معاون اول رییس جمهور مورد تایید استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در پی ادعای کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک مبنی بر تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در هیات دولت وقت در تاریخ 26 مرداد 1386، محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت یازدهم به این ادعا پاسخ داد.

حاجی میرزایی در این باره گفت: مصوبه هیئت وزیران زمانی معتبر و متقن است که امضای معاون اول ریاست جمهوری را داشته باشد. مصوبه باید در روزنامه رسمی کشور منتشر شود و البته با امضای معاون اول ریاست جمهوری ابلاغ گردد.

دبیر هیات دولت در پاسخ به این ادعای کیومرث هاشمی که نامه مصوبه اساسنامه فدراسیون فوتبال در سایت ریاست جمهوری وجود داشته و از چهار ماه پیش به این سو از روی سایت حذف گردیده، گفت: مگر حذف مصوبات امکان پذیر است؟ مگر می شود مصوبه ای یا نامه ای رسمی را از روی سایت حذف کرد؟ چنین امکانی به هیچ وجه وجود ندارد مضاف بر این که باید بگویم سایت به هیچ عنوان مرجع رسمی نیست. هیچکدام از مصوبات هیات دولت بر روی سایت منتشر نمی شود.

وی افزود: مصوبه ای مورد تایید است که متن مصوبه با امضای معاون اول و نامه رسمی ریاست جمهوری در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. ما چنین مصوبه ای را درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال نداریم در صورت وجود چنین مصوبه ای آن را به ما هم بدهند تا ما هم آن را ببینیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار