ارتقای جایگاه زنان؛ حفظ آرامش جامعه

کارشناس کمیته بانوان و خانواده فرمانداری مشهد ، ارتقای جایگاه زنان را در حفظ آرامش و سلامت جامعه مهم دانست.

ارتقای جایگاه زنان؛ حفظ آرامش جامعه

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، کارشناس کمیته بانوان و خانواده فرمانداری درنشست هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادرگفت: از آنجا که نیمی از جامعه را زنان تشکیل می دهند، توجه به جایگاه زنان نقش مهمی در حفظ آرامش و سلامت جامعه دارد

فاطمه حامد با بیان اینکه آسیب های زیادی در بخش زنان و خانواده وجود دارد، تاکید کرد: باید برنامه ها به سمت و سویی برود که تهدیدات اجتماعی حوزه زنان نظیر طلاق کمتر شود.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر در مشهد افزود: در این راستا باید در کمیته فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی به جای توجه به زنان به مجموعه خانواده توجه شود.
حامد، برگزاری جشنواره کوثر، برگزاری نمایشگاه ها، تولید فیلم کوتاه و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع زنان را از اقدامات پیش بینی شده برای این ایام در سطح شهرستان مشهد بیان کرد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان در بوستان ریحانه افزود: این نمایشگاه توسط تشکل های مردم نهاد از اول تا پایان فروردین 95، ویژه بانوان، برگزار می شود.
وی تاکید کرد:. برنامه های بزرگداشت هفته زن با هدف رویکرد ارتقای جایگاه زنان در سطح شهرستان و استحکام بنیان خانواده عملیاتی می شود.

گفتنی است در این جلسه حدود 15 نماینده از دستگاه های اجرایی دعوت شده بودند که تنها نمایندگان بهزیستی، فرمانداری، آتش نشانی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه شایگان حضور داشتند.


11
تا 17 فروردین ماه 95 به نام هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر نام گرفته است.

//انتهای پیام

برچسب ها: زنان ، فرمانداری ، سلامت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار