«بزفسور» برای نجات محیط زیست، وارد می شود

انیمیشن 13 قسمتی «بزفسور وارد می شود» با هدف حفظ محیط زیست و مبارزه با قاچاق حیوانات راهی بازار شد.

«بزفسور» برای نجات محیط زیست، وارد می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، اداره کل محیط زیست استان با همکاری یک تیم حرفه ای انیمیشن سازی به کمک حفظ محیط زیست و مبارزه با قاچاق حیوانات آمده است.

شخصیت اول انیمیشن «بزفسور وارد می شود» یک بز وحشی است که خود را آخرین نسل از کل و بزهای تحصیل کرده و حامی محیط زیست می داند.

بزفسور که یک شاخش را در نتیجه حمله شکارچی ها از دست داده است به اداره محیط زیست پناه می آورد و داستان های او و بقیه شخصیت هایی که هر کدام به نوعی از عملکرد انسان صدمه دیده اند شروع می شود.

در این انیمیشن ۱۳ قسمتی، مهمترین چالش های محیط طبیعی از قبیل تصادفات جاده ای وحوش، قاچاق حیات وحش، کوه خواری و مورد توجه قرار گرفته است.

کارشناسان محیط زیست خراسان رضوی هدف اصلی از تهیه این انمیشن را انعکاس پیام های محیط زیستی به زبانی نو و متنوع با استفاده از ابزارهای رسانه ای نوین عنوان می کنند.

این انیمیشن ها با قابلیت توزیع در شبکه های مجازی در حجم و زمان کم ساخته شده اند و انتظار می رود با توجه به جذابیت های بصری و خلاقیت به کار رفته در آن مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

نویسنده این کار که به سفارش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ساخته شده محسن ایزدی است و کارگردانی آن را رضا علی اکبریان کاهانی بر عهده دارد.

لاله معصومیان ناظر علمی و منصور حیدری ناظر فنی این پروژه معرفی شده اند.

این انیمیشن در بخش جنبی سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد روی پرده رفت.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار