نتایج دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع امروز اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش از قبولی بیش از 103 هزار نفر در دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تعداد 112 هزار و 176 داوطلب ثبت نام کرد‌ه‌اند. 

وی ادامه داد: از این تعداد 32 هزار و 46 نفر زن و 80 هزار و 130 نفر را مرد تشکیل می‌دهند. 

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: بر اساس برنامه‌ی زمانی اعلام فهرست اسامی، تعداد 103 هزار و 606 نفر از پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل‌های متمرکز تعداد 30 هزار و 267 نفر زن و 73 هزار و 339 نفر مرد بوده‌اند. 

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اسامی معرفی شدگان از بعد از ظهر امروز 22 اسفند 94 بر روی سامانه سازمان سنجش قرار می‌گیرد و کلیه پذیرفته شدگان کد رشته محل‌های متمرکز باید با در دست داشتن مدارک ثبت نام به شرح مندرج در اطلاعیه که همراه با فهرست اسامی بر روی سایت قرار گرفته است و با توجه به کد رشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره 4 دفترچه پذیرش رشته مذکور در یکی از روزهای 14 یا 16 فروردین 1395 به مرکز آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار