ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان دارای خدمات تجاری‌سازی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان دارای خدمات تجاری‌سازی خبر داد.

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی علاوه‌ بر اعطای تسهیلات به شرکتهای دانش‌بنیان تسهیلاتی را به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه‌دهنده خدمات تجاری‌سازی و نیز صندوق‌های پژوهش و فناوری ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این تسهیلات تا کنون به 22 شرکت خدمات تجاری‌سازی و 16 صندوق پژوهش و فناوری اعطا شده است.

سلطانی عنوان کرد: مبلغ تخصیص یافته برای این تسهیلات نیز در مجموع 11 میلیون ریال برای شرکت‌‌های تجاری‌سازی و 35 میلیون ریال برای صندوق‌های پژوهش و فناوری است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: در کنار این تسهیلات ارائه خدمات توانمندسازی به شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در نیمه دوم سال 94 آغاز شده و صندوق در اولین گام به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در جوایز ملی و بین‌المللی و اخذ استانداردها پرداخته است.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون برای حمایت از حضور شرکتها در سه جایزه (مدیریت فناوری و نوآوری)، مدیریت کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جشنواره ملی بهره‌وری بیش از 140 میلیون ریال تخصیص یافته است و هم چنین برای حمایت از شرکت‌ها در دریافت  گواهینامه‌های استاندارد 660 میلیون ریال تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار