سمنان؛

دمای هوا تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد

از امروز تا پایان هفته در سراسر استان دمای هوا بین ۵ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به استان گفت: از امروز تا پایان هفته در سراسر استان دمای هوا بین ۵ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.
غلامرضا حسنی غربا گفت‌: سامانه جدید بارشی امروز از غرب استان واردشده و تا پایان هفته در استان سبب بارش باران، برف و در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق می‌شود.
وی بابیان اینکه این سامانه بارشی در ارتفاعات و نواحی شمالی استان س بارش برف می‌شود خاطرنشان کرد: از صبح امروز این سامانه در گرمسار، آرادان، ایوانکی، شهمیرزاد و مهدی‌شهر سبب بارش باران شده است.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان به میزان بارش باران در این نقاط نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه در شهمیرزاد سبب بارش 1.8 میلی‌متری باران شده است و در گرمسار، ایوانکی، مهدی‌شهر و آرادان نیز بارش باران گزارش‌شده است.
حسنی غربا بابیان اینکه در حال حاضر پدیده ابرناکی در سراسر استان دیده می‌شود خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی در استان در طول هفته سبب وزش باد شدید و در برخی نقاط سبب تندباد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها و خسارت‌های ناشی از وزش باد و یخ‌بندان و سرمازدگی در نواحی شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.