نویسنده معروف سعودی: از بی‌وفایی اوباما گریه نمی‌کنیم!

یکی از نویسندگان نزدیک به رژیم آل‌سعود، سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا را در قبال تهران دردناک خواند.

نویسنده معروف سعودی: از بی وفایی اوباما گریه نمی کنیم!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الخلیج الجدید، "جمال خاشقجی" --نویسنده معروف سعودی و یکی از مقربان به حکومت این کشور-- با انتقاد از سیاست های "باراک اوباما" --رئیس جمهور آمریکا-- در قبال ایران در صفحه توییتر خود  مدعی شد: "دیدگاه اوباما نسبت به عربستان سعودی منفی است؛ لیکن بدتر از  آن اندیشه وی در قبال ایران است. تلاش اوباما برای نفوذ در عربستان و ایران برای بهار عربیِ ما یک واقعه دردناک است." 

وی افزود: "بله تأکید می کنم صداقت و دوستی میان عربستان و آمریکا دیگر وجود ندارد. زنان برای امور اینچنینی گریه می کنند ولی ما باید با جدیت تمام تلاش کنیم این عقیده اوباما تبدیل به یک سیاست آمریکایی نشود و کسانی که پس از وی روی کار می آیند از این سیاست پیروی نکنند."

تحلیلگران معتقدند رژیم آل سعود از سیاست های اوباما در قبال تهران و توافق هسته ای ایران و غرب خرسند نیست و اجرایی شدن برجام موجب نگرانی مقامات این رژیم شده است.

کشورهای رقیب ایران و به خصوص عربستان سعودی از لغو تحریم های ایران و آزاد سازی اموال بلوکه شده این کشور بسیار بیمناک هستند. چرا که این امر موجب افزایش توان اقتصادی ایران می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
به اين آقاي جمال توصيه ميكنيم كه براي اينكه گريه نكنند بيشتر مزدوري خود را به امريكا نشان بدهند دشداشه و چفيه هم مثل زنان كه داريد تنها كافيست برقصيد و امريكا و اسرائيل دست بزنند و شادي كنند. اشكال نداره يه شمشر هم بگيريد دستان و با آن برقصيد
آخرین اخبار