ولایتی:

پیوستن روسیه به مجموعه متحد خط مقاومت در منطقه تحول اساسی ایجاد کرد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: پیوستن روسیه به مجموعه متحد خط مقاومت، تحول اساسی در منطقه ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز سه‌شنبه (25 اسفند ماه) در دیدار با فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه سوریه اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، سوریه و ایران در سنگر واحدی قرار داشته و دارند.

وی در ادامه افزود: روابط دو کشور هر روز عمیق‌تر شده و آثار جدی‌تری در منطقه ظهور پیدا کرده است.

ولایتی با بیان اینکه بدون همکاری ایران، سوریه، عراق و حزب‌الله با وضعیت دیگری در منطقه شاهد بودیم، گفت: پیوستن روسیه به مجموعه متحد خط مقاومت تحول اساسی در منطقه ایجاد کرده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک اظهار داشت: دشمنان بین‌المللی و منطقه‌ای خط مقاومت از ایستادگی سوریه بعنوان ستون فقرات مقاومت و نقش آن در ایستادگی مقابل صهیونیست ها و حامیانشان ناراحت اند.

وی با اشاره به خسارات زیادی که طی مدت تهاجم نظامی به سوریه وارد شده است، ادامه داد: سوریه تاکنون توانسته در مواجهه با جنگی که ضد مردمش ایجاد شده، ایستادگی کند.

ولایتی تاکید کرد: متاسفانه امروز مرتجع ترین کشور منطقه، حزب الله را تروریست می خواند که این امر حکایت از آن دارد که آنها در شکستن خط مقاومت به پیروزی نرسیده اند و از دست پیدا نکردن به اهدافشان عصبانی هستند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما یقین داریم که دولت و مردم سوریه با همکاری متحدین خود، اعم از ایران، عراق، روسیه، حزب الله لبنان و برخی از کشورهای منصف عربی پیروز خواهند شد.

وی خطاب به فیصل المقداد گفت: سفر شما به ایران را مهم ارزیابی می‌کنیم چرا که در مقطعی قرار داریم که بحث آتش بس مطرح شده است.

ولایتی افزود: امیدواریم همانطور که در جنگ و دفاع از سرزمین سوریه موفق شدید در مذاکره با معارضین غیره تروریست نیز موفق شوید.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار