آخرین تصاویر درز کرده از آیفون 7

ماه پیش شاهد درز تصاویر رندر شده‌ای از آیفون ۷ با بدنه سرامیکی بودیم، این‌گونه که پیداست این تصاویر صحت دارد چرا که باز هم شاهد تصاویر جدیدی منتسب به آیفون ۷ با بدنه سرامیکی و باتری بزرگتر هستیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ماه پیش شاهد درز تصاویر رندر شده‌ای از آیفون ۷ با بدنه سرامیکی بودیم، این‌گونه که پیداست این تصاویر صحت دارد چرا که باز هم شاهد تصاویر جدیدی منتسب به آیفون ۷ با بدنه سرامیکی و باتری بزرگتر هستیم.

استفاده از بدنه سرامیکی در گوشی‌های همراه هوشمند چیز عجیبی نیست و پیش از این اچ‌تی‌سی نیز از سرامیک در قاب گوشی‌ خود استفاده کرده بود. اگر خاطر شما باشد اچ‌تی‌سی وان اِس که محصول ۴ سال پیش است از سرامیک در بدنه خود استفاده کرده بود؛ اما بدنه این گوشی بیش از اندازه معمول باریک به نظر می‌آمد و به مذاق کاربران خوش نیامد. به هر ترتیب از سال ۹۰ تاکنون فناوری پیشرفت زیادی داشته است و چه بسا کیفیت سرامیکی که در بدنه آیفون ۷ به کار گرفته شده نسبت به مواد تشکیل دهنده قاب اچ‌تی‌سی وان اس تفاوت داشته باشد.

آخرین تصاویر درز کرده از آیفون 7

همان‌گونه که اشاره شد در کنار بدنه سرامیکی، در این تصاویر رندر شده میزان حجم باتری بیشتری نیز در آیفون ۷ به چشم می‌خورد. به این ترتیب احتمال می‌رود باتری آیفون ۷ نسبت به آیفون 6s حدود ۶.۵ درصد بیشتر باشد.

حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز شایعه دیگری است که احتمال می‌رود در آیفون ۷ صورت پذیرد، حدف این درگاه دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که یکی از آنها افزایش حجم باتری در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس است. به هر ترتیب اگر این تصاویر رندر شده صحت داشته باشند می‌توان گفت که آیفون ۷ از باتری بزرگ‌تری برخوردار باشد.

آخرین تصاویر درز کرده از آیفون 7

در پایان باید خاطر نشان کرد که بدون شک ارتقا میزان باتری در آیفون ۷ به آن اندازه‌ای نیست که کفاف حجم کار بالای کاربران را بدهد اما باز هم این تغییر را به فال نیک می‌گیریم.

منبع: فارنت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.