افزایش 20 درصدی پروازهای فرودگاه امام در تعطیلات نوروز

عضو هیات مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: در روزهای آخر امسال و ابتدای سال 95 تا 255 پرواز در این فرودگاه انجام می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران چوان، حمیدرضا سیدی افزود: پروازهای فوق العاده و افزایش 20 درصدی پروازها در فرودگاه امام خمینی(ره) تا اواخر تعطیلات سال جدید ادامه دارد و این روال پس از تعطیلات به حال عادی باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه بیشتر پروازهای خارجی ایران از این فرودگاه انجام می شود، از مسافران نوروزی دعوت کرد برای اطلاع از پروازهای خود با مراجعه به سامانه اطلاعات پرواز فرودگاه از شریط پرواز آگاهی یابند و کارکنان شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای خدمت رسانی بیشتر به هموطنان در تعطیلات نورزی آمادگی دارند.

بر اساس این گزارش فرودگاه امام خمینی(ره) که به شهر فرودگاهی شناخته می شود، در فاصله ۳۵ کیلومتری تهران و در جاده تهران - قم قرار گرفته است. این فرودگاه به لحاظ تعداد پرواز، با انجام ۴۶ هزار و ۴۱۰ پرواز در ۱۱ ماه سال ۹۴ مقام سوم را در میان فرودگاه‌های کشور به خود اختصاص داده است. این فرودگاه در این مدت موفق به جابجایی ۶ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۷۴۷ مسافر میان تهران و بیش از ۳۰ کشور جهان شده است.

هم اینک یک هتل در بخش جنوبی فرودگاه در خدمت مسافران قرار دارد. خطوط حمل و نقل مسافر از جمله تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز مسافران را از این فرودگاه به تهران و سایر شهرها منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار