اصفهان؛

80 هزار مسافر در محل های اسکان اصفهان مستقر شدند

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: طی دو شب گذشته 80 هزار مسافر در محل های اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان مستقر شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا مصور ، اظهارکرد: شب گذشته 16 هزار و 195 مسافر در محل های اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اسکان یافته اند.

وی افزود: شب گذشته 10 هزار و 500 نفر در هتل ها و میهمانپذیرها، سه هزار و 31 نفر در مدارس آموزش و پرورش، یک هزار و 799  نفر در منازل استیجاری، 60 نفر در خوابگاهها و 805 نفر در کمپ باغ فدک مستقر شده اند.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اولویت اول اسکان مسافران را هتل ها و مهمانپذیرها دانست و تصریح کرد: پس از هتل ها و میهمانپذیرها، منازل استیجاری، مدارس آموزش و پرورش، خوابگاههای دانشجویی و در نهایت باغ فدک برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

مصور با اشاره به اینکه امسال 6 نقطه برای ستاد هدايت مسافران نوروزي در نظر گرفته شده، اظهار داشت: ستاد معلم، پارک مادر و کاوه در محور شمال اصفهان، ستاد استقلال در محور شمال غرب، ستاد نهم دی در جنوب غرب اصفهان، ستاد بهارستان در محور جنوب، ستاد امام رضا (ع) در محور شرق و ستاد غرب در خیابان آتشگاه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی اصفهان است.  

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.