خانه مادری نیما مسیحا، در نوروز روشن می‌شود

نیما مسیحا: مادرم در لحظه تحویل سال چراغ‌های خانه را روشن می‌کند.

نیما مسیحا خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز، در خصوص بهترین و بدترین اتفاق خود در سال 94 چنین گفت: بهترین اتفاق من آشنایی با یکسری از دوستان بود که می‌توانم سالیان سال با آنها کار کنم و بدترین هم از دست دادن دوستانی در حوزه موسیقی بود.
 
وی درباره بهترین خاطره که از عید در دوران کودکی دارد، چنین گفت: خانواده ما بسیار به این سنت اهمیت می‌دهند و در لحظه تحویل سال مادرم همه چراغ‌های خانه را روشن می‌کند؛ چون معتقد است در تمام سال این روشنایی همراه ما خواهد بود. 

مسیحا با بیان اینکه از میان هفت‌سین «سیب» را بیشتر از همه دوست دارد درباره این سنت گفت: من چیدن سفره هفت‌سین را بسیار دوست دارم و خودم هم در این زمینه به همسرم کمک می‌کنم. 

وی در ادامه در خصوص فضای کاری خود توضیح داد: من از سال 93 تا به الان هرسه ماه یکبار، یک قطعه منتشر کرده‌ام و در کنار آن نیز موزیک ویدئو هم داشته‌ام و سعی می‌کنم گزیده کار کنم و کارهایم را با وسواس انجام می‌دهم؛ چون به نظرم ما یک رسالتی داریم که باید از آن مواظبت کنیم. 

خواننده پاپ کشورمان راجع به سطح موسیقی پاپ اظهار داشت: یک مقداری در حوزه پاپ جایگاه‌های عوض شده است؛ ولی مخاطبین ما هنوز هم کارهای ما را دنبال می‌کنند و در رابطه با این موضوع یک دوستی مثال زیبایی می‌زد. او همیشه می‌گفت: روزنامه بسیار است؛ ولی شما مثل کتاب هستید و نباید خودتان را با روزنامه ها مقایسه کنید. ولی متاسفانه موسیقی مصرفی ما رو به افزایش است؛ ولی ما این مسیر را پیوسته می‌رویم نه اینکه خودم را بالاتر از دیگران ببینم. ولی نوع موسیقی که اجرا می‌کنم متفاوت است. 

مسیحا در بخش پایانی صحبت‌های خود آرزوی خود را چنین بیان کرد: من در سال 95 برای همه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که همدیگر را بیشتر دوست داشته باشیم و برای حق یکدیگر احترام قائل شویم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار