کشف بالغ بر يک تن ترياک در درگيری مسلحانه با سوداگران مرگ

جانشين انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف يک تن و 65 کيلو ترياک و توقيف يک دستگاه خودرو سبک در درگيری با قاچاقچيان مسلح خبر داد.

کشف بالغ بر يک تن ترياک در درگيری مسلحانه با سوداگران مرگبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پايگاه خبری پليس؛ سرهنگ ابراهيم قربانزاده جانشين انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اين‌که يک باند بزرگ قاچاقچيان مسلح قصد جا به جايی مقادير قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از يک دستگاه خودرو تند رو در محور "سرباز - ايرانشهر"دارند،بررسی موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصريح کرد:ماموران انتظامی شهرستان ايرانشهر پس از انجام چندين هفته اقدامات تخصصی و اشراف کامل اطلاعاتی، بامداد امروز خودرو وانت تويوتا متعلق به اعضای اين باند را شناسايی کرده که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران تغيير مسير داده و با تير اندازی به سمت پليس از محل متواری شد.

سرهنگ قربانزاده افزود: پس از مدتی تعقيب و گريز ، و مورد هدف قرار گرفتن چرخ های خودروی حامل مواد مخدر ، و با توجه به تنگ شدن عرصه بر سوداگران مرگ،قاچاقچيان مسلح با به جا گذاشتن خودرو و استفاده از تاريکی شب از محل متواری شدند.

جانشين انتظامی استان سيستان و بلوچستان در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در اين عمليات گفت: ماموران در بازرسی دقيق از خودرو به جا مانده از قاچاقچيان مسلح ، يک تن و 65 کيلو ترياک را کشف کردند.

سرهنگ قربانزاده بیان کرد: نيروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود در تمام اقشار اجتماعی اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ و هنجار شکنان در هيچ نقطه ای از اين استان پهناور احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار