95 درصد ظرفیت اسکان نوروزی پایتخت تکمیل شد

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از افزایش استقبال مسافران نوروزی از اسکان شهرداری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تهران یکی از شهرهایی است که در ایام تعطیلات خروجی شهر با شلوغی روبه رو می شود و به جهت کاهش ترددها در پایتخت، عوامل شهرداری به آسفالت کاری و راه سازی معابر شهری پرداختند.

وی با اشاره به ظرفیت های شهر تهران افزود: حدود 2 هزار نقطه گردشگری در پایتخت وجود دارد که 16 مسیر گردشگری آن مشخص شده و چند سالی است تهرانی ها و شهرستانی ها از این ظرفیت بهره مند می شوند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: شهر تهران به شهر مسافر پذیر تبدیل شده است و این اتفاق باعث ایجاد اشتغال فعال در حوزه گردشگری و تقویت پایه های شغلی خیلی از صنوف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی اذعان کرد: امروزه پربار کردن اوقات فراغت تهرانی ها و شهرستانی ها از برنامه های شهرداری است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: امروزه فضای اندرویدی و دیجیتالی باعث شده مردم حتی در منازل شان با هم غریبه باشند و تنها جایی که می توان در کنار همدیگر باشیم سفر به اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر تهران است.

وی افزود : تهران در گذشته شهر گذری محسوب می شد اما اکنون با اقدامات صورت گرفته شهر 7 هزار ساله تهران به یک قطب گردشگری تبدیل شده است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: 7 اسکان نوروزی از سوی شهرداری در 7 منطقه و 100 ایستگاه اطلاع رسانی برای راهنمایی مسافران نوروزی برپا شده است؛ همچنین شرایط برای بازدید مسافران از باغ موزه ها، برج میلاد، دریاچه چیتگر و ... با تخفیف های ویژه فراهم شده است.حتی در بعضی از اسکان های نوروزی کارواش، استخر، سینما، درمان و ... به صورت رایگان فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال مسافران از اسکان نوروزی شهرداری گفت: 95 درصد ظرفیت اسکان تکمیل شده است و تنها 5 درصد ظرفیت ها خالی است که البته آمادگی افزایش ظرفیت را داریم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در ادامه در خصوص شعار تهران میزبان ایران، اذعان کرد: به هموطنان توصیه می شود هر چند برای یکبار سفر به تهران را در ایام عید از دست ندهند.

امرودی در پایان بیان کرد: اسکان نوروزی شرق تهران که در منطقه 13 برپا شده است از نظر امکانات و خدمات رسانی وضعیت خوبی دارد و همین امر موجب استقبال مسافران از اسکان شرق تهران شده است از دیگر مزیت های اسکان شرق تهران دسترسی آسان به مترو و اتوبوس است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار