افتتاح خط یک متروی تهران و شهر آفتاب در نیمه نخست اردیبهشت ماه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: همزمان با افتتاح مجموعه شهر آفتاب در چهاردهم اردیبهشت ماه خط یک مترو تهران احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

افتتاح خط یک متروی تهران و شهر آفتاب در نیمه نخست اردیبهشت ماهمجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص بازدید امروز خود از مجموعه شهر آفتاب اظهار داشت: این مجموعه با مساحت بیش از 160 هکتار بزرگترین مجموعه نمایشگاه کشور است.

وی با بیان اینکه شهر آفتاب به عنوان محل برگزاری تمامی نمایشگاه های بین المللی احداث شده است گفت:این مجموعه همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب آغاز به کار می کند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اینکه احداث این مجموعه تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته است  افزود:در حال حاظر بالغ بر 120 هزار متر مربع فضا برای ناشران در نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است.

عبدااللهی ادامه اداد: مطمئناً تا 25 فروردین ماه احداث این مجموعه به اتمام می رسد و مجموعه به منظور ایجاد غرفه بندی ها به وزارت ارشاد اسلامی تحویل داده می شود تا  14 اردیبهشت ماه به طور رسمی افتتاح شود.

وی بیان کرد: همزمان با افتتاح این مجموعه خط یک مترو تهران که ایستگاهی مستقل برای شهر افتاب در نظر گرفته شده است احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اظهار داشت:در تلاش هستیم تا با به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود فضایی مناسب و خدمات خوبی به بازدید کنندگان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار