آدمک دونالد ترامپ در مکزیک به آتش کشیده شد+ تصاویر

مکزیکی‌ها در مراسم عید پاک، آدمک "دونالد ترامپ" را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ مردم مکزیک در جریان برگزاری سنت آیینی جشن های عید پاک، آدمک های "دونالد ترامپ،" نامزد پیشتاز ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب جمهوری‌خواه، را به آتش کشیدند.
در مراسم عید پاک که در آن نمادهای پلید در دین مسیحیت بر اساس باورهای مردم مکزیک به آتش کشیده می شوند، آدمک ترامپ نیز که در جریان مبارزات انتخاباتی، نظرات ضد مهاجرتی و ضد مکزیکی خود را تکرار می کند، به آتش کشیده شد.

آدمک دونالد ترامپ در مکزیک به آتش کشیده شد+ تصاویر

در محله لا مرسد، یکی از فقیرترین مناطق مکزیکوسیتی، پایتخت مکزیک، صدها نفر این مراسم را تماشا کردند و با اتش گرفتن این آدمک، ابراز شادمانی کردند.

ترامپ در مکزیک به خاطر سیاست‌های ضد مهاجرتی خود منفور است.
در مراسم عید پاک در مکزیک معمولا، آدمک "یهودا اسخریوطی،" از حواریون عیسی مسیح که مکان او را به حاکمان رم نشان داد، به آتش کشیده می‌شود.

آدمک دونالد ترامپ در مکزیک به آتش کشیده شد+ تصاویر

آدمک های ترامپ در شهرها و روستاهای سراسر مکزیک از پوئبلا درجنوب تا واقع در شمال شرق مکزیک، در این آیین مذهبی به آتش کشیده شد.

آدمک هایی که در این مراسم از سوی مردم به آتش کشیده می شوند اغلب نماد سیاستمداران نامحبوب می باشند.

مردم مکزیک در این باره می گویند از زمانی که ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی خود بر ضد مهاجران، مکزیک و مکزیکی ها موضع گیری کرد، تصمیم به ساختن و آتش زدن آدمک های ترامپ گرفتند.

ترامپ سال گذشته با وعده ساختن دیوار در مرز آمریکا و مکزیک در صورت راهیابی به کاخ سفید و تبهکار خواندن مهاجران مکزیکی مقیم آمریکا، خشم مردم مکزیک را برانگیخت.
"انریکه پنه نیتو،" رئیس جمهور مکزیک، در واکنش به اظهارات جنجالی ترامپ ضمن رد ادعاهای وی درخصوص پرداخت هزینه دیوار کشی بین مرز دو کشور، لحن و طرز سخن گفتن ترامپ را همانند دیکتاتورهایی مانند "آدلف هیتلر" و "بنیتو موسولینی" توصیف کرد.

آدمک های ترامپ همچنین در بخش های از ونزوئلا و یونان نیز به آتش کشیده شد.
اظهارات جنجال برانگیز دونالد ترامپ ملاک میلیاردر نیویورکی و صاحب یکی از بزرگترین قمارخانه های لاس وگاس آمریکا، هم اکنون تصمیم گیران حزب جمهوری‌خواه را برای برگزیدن وی به عنوان نامزد نهایی این حزب برای ریاست جمهوری آمریکا با چالشی دشوار مواجه کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار