دو رفتار خطرناک در برخورد زوجین با یکدیگر

زوجین باید بدانند که هیچ گاه این دو مورد را در برخورد با همسرشان به کار نبرند.

ابراهیم غفاری حق روانشناس عمومی در گفت و گو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خیرنگاران جوان عنوان کرد: گاهی یک حرف ساده به طرف مقابل و به خصوص همسرتان حتی اگر جنبه شوخی نیز داشته باشد ممکن است اثرات جبران ناپذیری بر روابط شما داشته باشد.

وی در ادامه گفت: یکی از آن موارد شوخی درباره خانواده همسر بوده و به طور کلی شوخی با اعضای خانواده خصوصا بزرگترها که دور از شان آن ها بوده و یا بی ادبی محسوب شود.

غفاری حق افزود: مسخره کردن همسر  خصوصا در حضور دیگران بدترین کار ممکن بوده مثلا اگر او کاری را درست انجام نداده باشد هرگز کنایه هایی از جمله نابغه، آی کیو و دانشمند را به او نگویید هرچند که منظورتان هم تمسخر او نباشد.

این روانشناس در پایان تصریح کرد:مسخره کردن قد، چهره، هیکل، دست پخت و یا لهجه نیز بسیار آزار دهنده و زننده بوده حتی اگر در حریم شخصی خودتان و به دور از حضور اطرافیان باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
باسلام مطالب بسیار ارزنده ومفید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
بروبابادلت خوشه این مال بچه پولدارهاوخانوادهای مرفع هستش شماهم جزء اینهاهستیدبرای خودتان پیش اومدهومیایدنسخه واسه ملت میپیچیدومیخواهیدخودتان رامطرح کنیددرصورتیکه درخانوادهای طبقه پایین اینقدرمحیط صمیمانست که اصلانقل این چیزهانیست مشکل اصلی اقتصادیست خوشبحال سرمایه دارهاکه بفکرچه چیزهایی هستند خب کسیکه قدش کوتاه است خب کوتاه هستش چیکارمیشه کرد یاآشپزی خوبی نداره خب تمرین بکنه خوب میشه اصلا سفارش غذاازبیرون بدهند
آخرین اخبار