کرمان؛

آغاز محدودیت ترافیکی دردهبکری بم از امروز

فرمانده انتظامي" بم" با اشاره به حضور گسترده گردشگران نوروزي در منطقه تفرجگاهي دهبكري، از آغاز محدوديت هاي ترافیکی اين بخش از صبح امروز دوازدهم فرودين ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد رضا فداء گفت: به منظور پايش شدآمدي و كاهش حوادث جاده اي محدوديت منع عبور خودروهاي سنگين حدفاصل "دوراهي دارزين" تا "دهبكري" از صبح امروز دوازدهم فروردين برقرار شده و تا پايان روز سيزدهم ادامه خواهد داشت.

وي افزود: از صبح جمعه سيزدهم فردوردين تاساعت13 نيز محور "دارزين" تا "دهبکري" به صورت يک طرفه و از ساعات 13 الي 15 تردد دوطرفه به طور موقت آزاد خواهد بود و مجددا از ساعت 15 تا حدود ساعت 22 اين محور از سمت "دهبکر"ي به "بم" يک طرفه خواهد شد.

فرمانده انتظامي بم در جهت راهنمايي رانندگان  گفت: با اعمال محدوديت هاي مورد نظر خودروهاي سنگين مي توانند از دو راهي معروف به "کافه قدس" محور بم-کرمان واقع در حدفاصل "دوراهي دارزين" تا روستاي "ابارق" و از سمت "دهبکري" نيز از دو راهي روستاي "مرغک" براي تردد استفاده كنند.

سرهنگ فداء با اشاره به حضور گشت هاي انتظامي و راهور در اين منطقه يادآور شد:با توجه به حجم گسترده و قابل توجه وسايل نقليه در اين محور و به منظور پيشگيري از حوادث از تردد موتورسيکلت سواراني که مقررات ايمني را رعايت نکرده اند و همچنين خودروهاي وانت، کاميونت و کاميون هايي كه در قسمت بار خود مسافر حمل مي كنند به صورت جدي جلوگيري خواهد شد.

فرمانده انتظامي بم با هشدار به رانندگان در خصوص کوهستاني بودن مسير و وجود گذرگاه هاي باريک با پيچ هاي تند در جاده دهبکري خاطرنشان کرد:گردشگران از توقف و اسکان در مسيرهاي کم عرض اين محور پرهيز و ضمن برنامه ريزي براي مراجعت از سفر با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
منطقه گردشگری دهبکری از نقاط سرسبز استان کرمان است که ازگردشگران زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.