کرمان؛

فعال بودن گشت های موتوری پلیس رفسنجان در روز طبیعت

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: پلیس در روز طبیعت تمام گشتی های موتوری و خودرویی خود را فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،نصرالله عباسی گفت: با راه اندازي گشت هاي خودرويي به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر، محورهاي پرتردد، پارك ها، اماكن تفريحي و در نقاط جرم خيز امنيت اجتماعي و انتظامي شهروندان را تامين خواهيم كرد.

وی تصريح كرد: همچنين يگان هاي فوريتي اين پليس نيز به صورت فعال آماده پاسخ گويي صد در صدي و خدمات رساني به شهروندان عزيز هستند.

وي خاطر نشان کرد: لازم است در اين روز نيز شهروندان به تذكرات و راهنمايي هاي خدمتگزاران خود در نيروي انتظامي توجهكنند و با پليس همكاري لازم را داشته باشند تا آخرين روز نوروز نيز بدون مشکل انتظامي و ترافيکي خاصي به پايان برسد.

سرهنگ عباسي با اشاره به اينکه در روز13فروردين ‌ماه، بسياري از منازل مسکوني درسطح شهر خالي از سکنه هستند و اين موضوع زمينه را براي فعاليت سارقان منازل بيش از پيش مهيا مي كند تصریح کرد: به منظور افزايش ميزان امنيت و جلوگيري از سرقت منازل و بروز حوادث احتمالي، با تحت پوشش قرار دادن تمامي مناطق مهم تجاري و مسکوني از اين موضوع جلوگيري خواهد کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان با قدرداني از همکاري خوب مردم ،سازمان ها و ادارات دولتي و غير دولتي با پليس گفت:از همه مسافران و شهروندان عزيز مي خواهيم با توجه به حجم ترافيک در محورها همکاري خوبي با پليس داشته باشند تا ان شاءالله شاهد هيچ حادثه تلخي در پايان تعطيلات نوروزينداشته باشیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.