کی روش:

اعضای طبقه سوم فدراسیون فوتبال بردند/مطلب جدیدی را در فیس بوک خود منتشر می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان جلسه امروز خود با کفاشیان اعضا طبقه سوم فدراسیون فوتبال را برنده دانست.

اعضای طبقه سوم فدراسیون فوتبال بردند/مطلب جدیدی را در فیس بوک خود منتشر می‌کنم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان در مورد جلسه امروز خود با علی کفاشیان اظهار داشت: جلسه خوبی بود که در آن در خصوص مسائل تیم ملی و آینده شخصی من صحبت کردیم.

وی درباره عکسی که در فیس بوک خود قرار داده و در آن از ایران خداحافظی کرده است گفت: درباره افکار خودم مطالبی را نوشتم و آن را منتشر کردم، ما در حال حاضر 150 روز تا اولین دیدار خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی فاصله داریم و فکر می‌کنم وقت بیداری مردم ایران فرا رسید.

کی روش ادامه داد:‌ عاشق مردم ایران هستم و در این مطلب هیچ شکی وجود ندارد شنبه جلسه دیگری داریم و باید ببینیم در آن جلسه چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی درباره خداحافظی افشین پیروانی اظهار کرد: همه می‌دانیم که چه اتفاقاتی در حال وقع است منطقی نیست که من بخواهم در مورد مسائل این چنینی صحبت کنم اما به زودی مطلب دیگری را در فیسبوکم قرار داده و برخی واقعیت‌ها را روشن می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان در خصوص نتیجه جلسه امروز بیان کرد: باید بگویم بازی تمام شد و موضوع مسلم این است که در جلسه امروز اعضای طبقه سوم فدراسیون فوتبال پیروز شده و در حقیقت آنها بردند.



کی روش:زمان رفتن افرادی رسیده که مردم را احمق فرض می کنند+عکس


 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
کیروش باید بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
چرا اوون موقع؟؟؟؟ نتیجه هاش بد بوددده؟؟؟؟
آخرین اخبار