کی روش:زمان رفتن افرادی رسیده که مردم را احمق فرض می کنند+عکس

کارلوس کی روش،سرمربی تیم ملی ایران،در متنی که در فضای مجازی منتشر کرد،از دلایلش برای استعفا از هدایت این تیم نوشت.

کی روش:زمان رفتن افرادی رسیده که مردم را احمق فرض می کنندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ کی‌روش در بیانیه خود نوشته است: "دوستان عزیز، همان طور که می دانید ناچار شدم نامه استعفایم از سرمربیگری تیم ملی ایران را در روز ۱۴ فوریه بنویسم. دلیل اصلی نامه‌ام دقیقا مربوط به شرایط کاری تیم ملی بود. شرایطی مثل وعده‌هایی که دائما داده می‌شد و به نتیجه نمی‌رسید، بازیکنان حمایت نشدند، امکانات و شرایط فدراسیون در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مناسب نیست. تا کنون هیچ چیز عوض نشده است. این نامه را نوشتم تا به شما هشدار بدهم. تکرار می‌کنم: هیچ چیز عوض نشده است. در ساعات اخیر برخی از افراد همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهند تا نگرانی‌های ما را دروغ جلوه بدهند اما حقیقت این است که ۱۵۰ روز پیش از آغاز مسیر ایران به سمت روسیه ۲۰۱۸ و بازی خانگی مقابل قطر یا عراق، همچنان بر سر مسائل قدیمی در حال بحث هستیم یعنی امکانات و تجهیزات تمرین تیم ملی."

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ادامه بیانیه خود نوشته است:"دوستان عزیزم! تنها چیزی که بدتر از نادانی است، اطلاعات غلط و جعلی است. اطلاعات غلط و جعلی باعث می‌شود انسان‌ها مغرور و بی‌مسئولیت شوند. اما در این مورد بحث فقط بحث اطلاعات جعلی و کذب نیست. باید با افرادی رو در رو شویم که تصور می‌کنند بقیه احمق هستند. آنها فکر می‌کنند فقط خودشان ذهن خلاقی دارند. اما ما احمق نیستیم، بازیکنان احمق نیستیم و هواداران فوتبال در ایران احمق نیستند. این اتفاقات برای ما اتفاقات جدیدی نیستند. وقتی چنین افرادی سوار اسب می شوند خودشان را مثل پادشاهان تصور می کنند. آنها تلاش می کنند تا مردم و تمام اطرافیانشان را با وعده ها و حرفهای دروغ و غلط فریب دهند. چنین افرادی توهم توطئه، سوء ظن و تفرقه را ترویج می کنند. این اتفاقات برای ما عادی شده است. شاید آنها آن چه که ما می بینیم را درک نمی کنند. آنها نمی فهمند که ما می فهمیم: آنها به بیماری هایی نظیر حسادت، رشک بردن و نا امیدی دچار شده اند. نمی دانند که آماده ایم تا انها را ببخشیم و البته در عین حال آنها را فراموش کنیم چرا که وقت رفتنشان فرارسیده است."

کی‌روش در پایان بیانیه خود نوشت:"دوستان عزیزم! در روزهای اخیر در این کشور زیبا بسیار غمگین بودم؛ نه به خاطر شرایط خودم بلکه به خاطر این که می‌دانستم هیچ چیز برای تیم ملی ایران عوض نشده است. هیچ چیز برای آینده تیم ملی فوتبال ایران تغییر نکرده است و به آنهایی که تلاش می کنند با تفکری متفاوت مردم را فریب بدهند شدیدا توصیه می کنم تا قصه ملانصرالدین و تعمیر سقف خانه اش را بخوانند. آینده را گذشته می سازد اما نمی توان همیشه به یک شکل زندگی کرد. زمان آن رسیده تا از میان رکود یا نوآوری، سکون یا ماجراجویی، توجیه یا موفقیت یکی را انتخاب کنید.


پیش به سوی آینده، کارلوس کی روش."

خداحافظی قطعی کی روش از هواداران+عکس


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
بعدش چند مربی ایرانی میاریم که کفاشیان راحتر بخنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
بعدش چند مربی ایرانی میاریم که کفاشیان راحتر بخنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
خدا رو شکر که می ری واقعا خوشحالمون کردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
ساکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
خیلی هم خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
خدا کنه نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
به سلامت
آخرین اخبار