کفاشیان:خواسته های کی روش خارج از توان فدراسیون است/به رای صادرشده afc احترام می گذاریم

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: درخواست های مالی سرمربی تیم ملی فوتبال خارج از توان ما است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی کفاشیان درباره نشست با آل اشپورت اظهار کرد: طی نشستی که با مسئولان شرکت آل اشپورت داشتیم به نتایج خوبی رسیدیم و باید گفت که این شرکت حامیان مالی خوبی برای ما هستو به طور حتم در آینده از مشاوره های این دوستان بهره می گیریم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت همکاری باکی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: 4 ساعت ونیم با کی روش نشست برگزار کردیم و باید گفت کی روش مرحله سختی را در آینده نزدیک پیش رو دارد چرا که با تیم های قدرتمندی روبروخواهد شد تا به جام جهانی روسیه صعود کند،کی روش یک سری امکانات از ما درخواست کرده  که در صورت تامین نکردن امکانات و درخواست ها قطع همکاری خواهد کرد. 

رییس فدرسیون فوتبال به تشریح خواسته های کی روش پرداخت و عنوان کرد: عمده نیازهای سرمربی را می توان به زمین بازی، لباس، اردوهای تدارکاتی و پرداخت حقوق و پاداش در سرموعد اشاره کرد ما در راستای نیازهای سرمربی فوتبال کشورمان بودجه لازم را فراهم کنیم اما درخواست وی خارج از توان فدراسیون است.
 
وی بیان کرد: ما برای تحقق خواسته های کی روش شفاهی قول داده بودیم اما کی روش از ما تضمین خواست و اگر به وی تضمین ندهیم با ما قطع همکاری خواهد کرد و ما نیز به وی گفتیم شنبه نشست هیئت مدیره برگزار می شود و در رابطه با این موضوع تصمیم گیری نهایی را اتخاذ خواهد کرد، که درصورت توافق نکردن قطع همکاری صورت گیرد.

 خوشبختانه در این نشست دو نفراز کاندیداهای فدراسیون فوتبال حضور داشتند که هرکدام از دوستان در صورتیکه قولی در این باره به کی روش بدهند شاید رئیس فدراسیون فوتبال در آینده هم بشوند.

کفاشیان با پرداختن به اساسنامه و تصویب نکردن در هیئت دولت گفت : به طور حتم اساسنامه باید به امضاء هیئت دولت برسدوهر زمان که تصویب شد با همین چهارنفر انتخابات برگزار می شود .

ریئس فدراسیون فوتبال درباره اقدام فدراسیون کشور عربستان و رای صاده از سوی afc گفت : اقدام کشور عربستان را تایید نمی کنم اما رای afc صادرشده و باید به رای احترام گذاشت.

وی درپاسخ به سوال اینکه در صورت هم گروهی ایران با عربستان در مرحله نهایی جام جهانی آیا درکشور سوم بازی برگزار می کنیم تصریح کرد: فیفا باید تصمیم گیری کند اما ما درصورت همگروهی اعتراض وشکایت مطرح می کنیم. 

کفاشیان در باره استعفای پیروانی گفت: پیروانی استعفای خود را اعلام کرده است البته تا حالا چندین بار استعفا داده وبرگشته است شاید این بار نیز برگردد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره گفته پیروانی در برنامه 90 در مورد تشدید اختلاف کی روش و اسدی گفت: نه این گونه نیست و پیروانی نظر خود را داده است.

وی در پایان یاد آورشد: امیدوارم که هرچی به صلاح فوتبال کشورمان است به وقوع بپیوندد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
خسته نباشی . بیچاره کیروش مگه چی میخواد ؟ یه زمین خوب . لباس خوب . امکانات اولیه. اما در مورد رای afc شما احترام نزاری کی احترام بزاره ؟ عباس آقا ؟ مرد حسابی رفتی با اینکارت تایید کردی ایران ناامنه . اونوقت احترام هم میزاری ؟ واقعا" که !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
خاک بر سرت
آبروی ایران رو بردی
بازیچه دست............
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
پس کی به ما احترام میزاره ؟
آقای کفاشیان خنده خنده .......!
آخرین اخبار