اهواز؛

اجرای بیش از 100 طرح در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي در شوش

فرماندار شوش گفت: 104 طرح در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتي بیان داشت: اين طرح ها در سال گذشته با هدف مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان شوش اجرا شدند.

وی همچنين از كشف 62 كيلوگرم انواع مواد مخدر صنعتي و سنتي در سال 94 در اين شهرستان خبر داد افزود: در اين رابطه 200 نفر خرده و عمده فروش مواد مخدر به دام افتادند.

نجاتی در ادامه از انهدام 4 باند مواد مخدر فرا استاني در شهرستان شوش خبر داد و تصریح کرد: در اين رابطه 4 دستگاه خودرو نيز توقيف شده است.

رييس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش با اشاره به اجراي بيش از 80 ساعت آموزش همگاني در راستاي مبارزه با مواد مخدر در سطح اين شهرستان اذعان داشت: مواد مخدر يك معضل جدي در جامعه بوده كه عامل تشديد ناهنجاري هاي اجتماعي مي باشد.

این مقام مسئول از اعضاي شوراي مبارزه با مواد مخدر شوش خواست با همكاري دانشگاه و آموزش و پرورش براي آموزش خانواده ها بيش تر تلاش كنند.

رضا نجاتی بر توسعه ورزش محلات همچنين ايجاد زمين چمن در روستاها و مناطق شهرس در راستاي گرايش جوانان و نوجوانان به امر ورزش و دوري از مواد مخدر تاكيد و خاطرنشان کرد: بخشداران و شهرداران اين موضوع را به عنوان يك مطالبه از سوي جوانان به صورت جدي در اولويت كاري خود قرار دهند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.