اهواز؛

برگزاری آيين بزرگداشت سالروز شهادت صياد شيرازي در انديمشك

فرمانده تيپ 72 دو كوهه انديمشك از برگزاری آيين بزرگداشت هفدهمين سالروز شهادت امير سپهبد علي صياد شيرازي در مسجد محمدي این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عليرضا بهرامي به جايگاه شهدا در دوران انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: شهداي گلگون كفن در نهايت اخلاص و ايمان با پاسداري از ارزش هاي اسلام و انقلاب حماسه آفريدند.

وی افزود: شهيد امیر سپهبد علی صياد شيرازي نمونه بارز اخلاق و ايمان بود كه در راه نظام اسلامي تلاش هاي ارزشمندي داشت.

سرهنگ بهرامي اظهار داشت: راه و مسير شهدا همواره ادامه دارد و فرزندان ايران اسلامي با جان خود از آرمان هاي نظام دفاع مي كنند.

در اين آيين كه با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان انديمشك برگزار شد با تلاوت قرآن و اجراي برنامه هايي ياد و خاطره اين شهيد والامقام گرامي داشته شد.

امير سپهبد علي صياد شيرازي در 1323 در كبود گنبد مشهد ديده به جهان گشود و فعاليت پدرش در ارتش سبب شد از كودكي به كار در اين نهاد ارزشمند علاقه مند شود.

وی در شانزدهم فروردين 1378 به دست مقام معظم رهبري به درجه سرلشكري نايل آمد اما فقط پس از گذر چند روز در بيست و يكم فروردين همان سال در مقابل منزل مسكوني خود در تهران مورد هدف عناصر ضد انقلاب قرار گرفت و به شهادت رسيد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.