اهواز؛

تیراندازی در مجالس عروسی و عزا ممنوع

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تیراندازی در مجالس عروسی و عزا را جرم اعلام کرد و گفت: با افرادی که با تیراندازی در مجالس مخل امنیت و نظم عمومی شوند برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جعفری چگنی با اظهار تاسف از گسترش استفاده از اسلحه در مجالس عروسی و عزا اظهار کرد: این اقدام امنیت عمومی را به مخاطره انداخته لذا برخورد با عوامل این اقدام نابخردانه در دستور کار دستگاه قضایی و دادستانی اندیمشک در سال جدید قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا با عوامل و استفاده کنندگان از سلاح های مجاز و غیرمجاز که در مجالس اقدام به تیراندازی کنند برخورد قانونی خواهد شد .

جعفری چگنی از کشف و ضبط 4 قبضه اسلحه در این رابطه در سطح شهرستان اندیمشک خبر داد و بیان داشت: این روند همچنان ادامه دارد.

دادستان اندیمشک اذعان کرد: افرادی که اقدام به نگهداری و حمل اسلحه می کنند تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار می گیرند و مجوز دارندگان سلاح مجاز نیز باطل و اسلحه آنان نیز ضبط خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: سال گذشته نیز به منظور ارتقا امنیت عمومی و برخورد با عوامل تیراندازی در مجالس چند نفر دستگیر و ضمن صدور احکام قاطع برای آنان مجوز سلاح آنان نیز باطل گردید.

صادق جعفری چگنی مشارکت مردم در این زمینه را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن خودداری از این اقدام غلط در مجالس با اطلاع رسانی به دستگاه های امنیتی و انتظامی، مسئولان ذیربط را در راستای ارتقاء امنیت و نظم عمومی یاری دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.