زنگ خطر برای کارخانجات نساجی خراسان رضوی به صدا در آمد

رئیس انجمن کارخانجات نساجی خراسان رضوی گفت: هیچ آمار دقیقی از تعطیلی واحدهای صنعتی بخش نساجی در خراسان رضوی وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، ابراهیم دهقان افزود: چند واحد بزرگ تولیدی در سطح استان به سبب تعطیلی فعالیت خود را ادامه نمی‎دهند که این امرباعث تعدیل تعداد زیادی کارگردر این بخش شده است.
وی عنوان کرد: علاوه بر این‌ تمام واحدهایی که هم‌اکنون فعالیت دارند با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده و با کمتر از 50 درصد ظرفیت فعال هستند.
رئیس انجمن کارخانجات نساجی خراسان رضوی با تأکید بر‌اینکه تمام واحدهای نساجی خراسان رضوی متضرر هستند، تصریح کرد : فرسودگی تجهیزات و ماشین آلات صنایع کشور، قیمت تمام شده و کیفیت محصولات را متأثر کرده و توان رقابت با محصولات وارداتی را از بین برده است.
دهقان افزود: همچنین موضوعات دیگری از جمله مالیات بر ارزش افزوده نیز سبب افزایش مشکلات در بخش تولید شده و برای حل این دسته از مشکلات نیاز است که دولت حمایت واقعی را در دستور کار خود قرار دهد.
وی با اشاره به مطلوب نبودن وضعیت بازار کنونی و کاهش تعداد زیادی از اشتغال بخش نساجی خراسان رضوی، گفت: اگر وضعیت به همین روال ادامه داشته باشد تعداد باقیمانده واحدهای تولیدی نیز نمی‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار