در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازنشستگان كشوری برای دریافت بن كالا به بانك صادرات مراجعه كنند

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در اهدای بن كارت كالا به بازنشستگان كشوری بانك صادرات به عنوان بانك عامل در كشور معرفی شده است.

حسین بخشی‌زاده مدیركل امور مالی صندوق بازنشستگی كشوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این‌كه به منظور رفاه حال بازنشستگان تفاهم نامه‌ای میان صندوق بازنشستگی و بانک صادرات منعقد شده است، اظهار داشت:براساس این تفاهم نامه بازنشستگان می توانند از بن كارت های خرید كالای ایرانی استفاده كنند.

وی با اشاره به این‌كه با انعقاد این تفاهم نامه و ارائه بن كارت به بازنشستگان دو هدف مهم را پیگیری می كنیم، گفت:در اهدای بن كارت خرید كالا علاوه بر این‌كه به حقوق بگیران و بازنشستگان كمك شایانی می شد واحدهای تولیدی نیز می توانند از مزایای این طرح به منظور ارائه خدمات خود استفاده كنند.

مدیركل امور مالی صندوق بازنشستگی كشوری بیان كرد:بازنشستگان متقاضی پس از مراجعه به بانك عامل كه همان بانك صادرات است و ارائه تعهدنامه می توانند كارت صادر شده را كه تا چهار برابر حقوق دریافتی آن‌ها و تا سقف 6 میلیون تومان شارژ شده است را دریافت كنند.

بخشی زاده ادامه داد: این تسهیلات با نرخ سود 12 درصد و بازپرداخت 24 ماهه به بازنشستگان تعلق می گیرد.

وی با بیان این‌كه بازنشستگان پس از دریافت کارت‌های اعتباری می توانند کالای ایرانی از فروشگاه‌ها و شرکت‌های مشخص شده خریداری كنند، گفت:بانك عامل به منظور دریافت این خدمات تنها بانك صادرات است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تراب
۱۳:۲۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
خب خدا رو شکر همه راضیند
آخرین اخبار