وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشوری/ پرداخت يارانه در دولت يازدهم همچنان ادامه دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان کشوری با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد مطالعه قرار گرفت و شیوه افزایش پلکانی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری انتخاب شد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست تخصصی رفاه و توانمندسازی که در محل اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: این روش به منظور رفع تبعیض به کار گرفته شده است و به این ترتیب افرادی که دریافتی پایین تری دارند می توانند به یک نسبت مناسبی به دریافتی بالاتر دست پیدا کنند که این موضوع را از سال آینده از طریق سازمان بازنشستگی عملیاتی و اجرایی خواهیم کرد .

وی درباره شایعه حذف 15 میلیون نفر از یارانه بگیران گفت: هیچ سندی مبنی بر حذف 15 میلیون یارانه بگیر وجود ندارد. این موضوع شایعه است که در روزهای نزدیک به انتخابات برای بهره برداری های خاص مطرح می شود؛ با وجود کاهش قیمت نفت، پرداخت یارانه نقدی در دولت یازدهم همچنان ادامه دارد.

ربیعی تعداد افرادی که باید تا پایان سال جاری بر اساس مصوبه مجلس از دریافت یارانه نقدی حذف می شدند را 6 میلیون نفر ذکر کرد و گفت: به دلیل این‌که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بانک اطلاعات کاملی در خصوص وضعیت اقتصادی این افراد دسترسی نداشت و می توانست مشکلاتی را ایجاد کند نصف این تعداد را حذف کرد.

وی همچنین از اضافه شدن  یک میلیون و 100 هزار کودک به تعداد دریافت کنندگان یارانه نقدی کشور در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
با عرض سلام من کارمند بازنشسته هستم که با تو جه به عمل قلب باز وداشتن فرزند دانشجو مبلغ یک میلیون و ششصد هزار تومان دریافت میکنم رشته تحصیلی من مهندس مکانیک هستم چند ماه پیش یارانه ام را قطع کردن بعد که اعتراض کرد م بعد از مدت دوماه خانمی بامن تماس گرفت و گفت از ستاد یارانه تماس گرفته و قدری اطلاعات اشتباه هم دادند که من به ایشان گفتم اشتباه میکنن اما در پایان ایشان فرمود ند که تا پایان سال کل یارانه‌ها بجز افراد تحت حمایت کمیته امدا د امام و افرادی که بیماریهای خاص دارند همه قطع میشوند حالا من نمیدانم باید چه کرد در صورتیکه الان توی خبر اعلام شده دولت فعلا قصد قطع کردن یارانه ها را ندارد من خواهش میکنم قدری تحقیقات. را صحیح تل انجام دهید تاحق افرادیکه نیاز مند به همهمین مبلغ کم یاریارانه را دارند تضعیف نشود ممنونم
آخرین اخبار