تیم ملی تکواندو جمعه راهی فیلیپین می شود

تیم ملی تکواندوی کشورمان روز جمعه 27 فروردين ماه به منظور حضور در مسابقات قهرماني آسيا، راهي فيليپين می شود و از 30 همين ماه به مصاف حريفان مي روند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهاي واپسين اردوهاي آماده سازي تمرینات تيم ملي تکواندو برای حضور در بيست و دومين دوره رقابت هاي تکواندو قهرماني آسيا که از سي ام فروردين تا اول ارديبهشت به ميزباني مانيل فيليپين برگزار مي شود، زير نظر سيد نعمت اله خليفه سرمربي  و پيام خانلرخاني مربي تيم ملي پیگیری می شود.

آرمين هادي پور در وزن 54- كيلوگرم ،میرهاشم حسینی در وزن 58- كيلوگرم، ابوالفضل يعقوبي در وزن 63- كيلوگرم، علیرضا علیاری در وزن 68- كيلوگرم، سعید رجبی در وزن 80- كيلوگرم و پوریا عرفانیان در وزن 87- كيلوگرم  ملي پوشان  اعزامي به این مسابقات هستند که  این روزها آخرين تمرينات تکنيکي و تاکتيکي را قبل از اعزام به مسابقات برگزار مي کنند. 

باتوجه به اينكه هر كشور مي‌تواند در مسابقات قهرماني آسيايي، 6 تكواندوكار داشته باشد، تيم ملي ايران در اوزان 74- و 87+ كيلوگرم نماينده‌اي نخواهند داشت.

گفتنی است: تيم ملي تكواندوي كشورمان در بيست و يكيمين دوره مسابقات قهرماني آسيايي كه در ازبكستان پيگيري شد با كسب 3 مدال طلا، دو مدال نقره و يك مدال برنز قهرمان آسيا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار