روناک یونسی با «آسپرین» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

نقش همسر پلیس در سریال نمایش خانگی «آسپرین» با مضمون معمایی را بازی می‌کنم.

روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت جدید خود گفت: مشغول ساخت سریال «آسپرین» برای نمایش خانگی هستیم. تصویربرداری آن اواخر اردیبهشت تمام می‌شود و پخش آن هم همان زمان آغاز خواهد شد.
 
بازیگر سریال «رستگاران» ادامه داد: این مجموعه مضمون معمایی دارد و بخشی از آن به درام اجتماعی و مسائل خانوادگی می‌پردازد و من نقش همسر پلیسی را بازی می‌کنم که اتفاقات و فراز و نشیب پیش روی خانواده آنهاست.
 
بازیگر «ماتادور» در خصوص نقش منفی و مثبت در آثار تولیدی اظهار داشت: همه آدم‌ها از نظر شخصیت مثبت و منفی کامل نیستند و آنها دو وجه دارند هم می‌توانند خوب باشند و هم بد. خود من در لحظاتی می‌توانم  خوب باشم و بعضی اوقات کارهایی انجام بدهم که اشتباه باشد، نقش‌ها هم همینطور هستند. مثبت و منفی مطلق وجود ندارد و فرد خلافکار هم قابل اصلاح است و من با این سوال که نقش مثبت است یا منفی مشکل دارم آدم‌ها باید از درون بررسی روانشناسی شوند و این موضوع به همان قضاوت‌های زود هنگام برمیگردد که باید همه آدم‌ها با شرایط های مختلف سنجیده شوند و نقش‌ها همین گونه هستند.

یونسی در خصوص تفاوت نمایش خانگی با دیگر مدیوم‌ها خاطرنشان کرد: مدیوم نمایش خانگی تا حدودی شبیه سینما است و فضای آن با تلویزیون متفاوت است و محدودیت کمتری دارد. بعد از سریال آقای سهیلی زاده پیشنهاد خوبی نداشتم. انشاءالله در سال جدید این اتفاق در تلویزیون برایم بیفتد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار