ساری،

دست و دلبازی وزارت نیرو

وزارت نیرو 900 میلیارد ریال به واحد های صنعتی کم مصرف کشور تخفیف می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر مدیریت مصرف برق سازمان توانیر امروز در آیین تجلیل از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی آمل گفت: وزارت نیرو 900 میلیارد ریال تخفیف به سه هزار و 800 واحد صنعتی کم مصرف کشورمی دهد.

علیرضا یزدی با بیان اینکه این مشوق ها امسال هم ادامه دارد افزود : مشترکان صنعتی و کشاورزی که برنامه سالانه تعمیرات و تعطیلات خود را در دوره زمانی 15خرداد تا 15شهریور انجام دهند، از تخفیف شرکت های توزیع برق برخوردار خواهند شد.

وی گفت : مشترکان کشاورزی که در این دوره زمانی به مدت 4 ساعت در زمان اوج مصرف خاموشی داشته باشند، در 20 ساعت دیگر می توانند از تخفیف مصرف برق بهره مند شوند.

وی شمار واحدهای صنعتی زیر پوشش توزیع برق کشور را 38 هزار واحد و بخش کشاورزی را 26هزار واحد اعلام کرد و افزود : برخورداری مدیران واحدهای صنعتی و کشاورزی از این تخفیف ویژه منوط به همکاری و اطلاع با اداره های توزیع برق در سراسر کشور است.

یزدی با بیان اینکه 80درصد برق تولیدی نیروگاه های کشور پارسال مصرف شد گفت: متوسط مصرف برق در کشور پارسال 50 هزار مگاوات برق در روز بود که پرمصرف ترین روز آن به بیش از 57 هزار و177 مگاوات رسیده بود.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد مشترکان برق در کشور 2 هزار و 200 مگاوات برق در کشور صرفه جویی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، دست ، دلبازی ، وزارت ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار