ساری،

تزریق یارانه برا ی طرح ها ی نیمه تمام

ساخت طرح‌ های نیمه تمام صنعتی با دریافت یارانه سرعت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ‌هزار و 33 طرح نیمه ‌تمام با 40 درصد پیشرفت در استان وجود دارد گفت: برای اینکه این طرح‌ها در سطح ملی پشتیبانی و احیا شود، یارانه در نظر گرفته شد.

محمد محمدپورعمران با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی در قالب کارگروه تسهیل به صورت ویژه بررسی می‌شود افزود: فرمانداران مشکلات حوزه صنعتی، گردشگری و کشاورزی را اعلام تا موانع رفع و زمینه تولید بیشتر شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان سرمایه‌گذاری در استان تمام استعلام‌ها را در قالب یک پنجره واحد انجام می‌دهند گفت: با راه‌اندازی این پنجره در زمان صرفه‌جویی شده و پس از الکترونیکی شدن خدمات بزرگی در استان انجام می‌شود.

وی افزود:500 واحد تولیدی گل و گیاه در نوشهر، چالوس و کلاردشت شناسایی شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست پایانه گل و گیاه در غرب استان افتتاح شده است گفت: تمام مرکباتی که قابلیت صادرات داشته باشد باید برای 10 هزار تن به بالا دسته ‌بندی شود و در صورت اعلام آمادگی حمایت صورت می‌گیرد تا شاهد تجارت بالا در استان باشیم.

وی افزود: در حوزه صادرات سه محور را در غرب استان در اولویت قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با توجه با ظرفیت دانشگاهی باید تمام واحدها را دانش‌بنیان کرد و از مزایای معافیت مالیاتی، گمرکی، تامین اجتماعی و تسهیلات ارزان قیمت بهره‌مند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، ساخت ، یارانه ، طرح ، نیمه تمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار