بيتا منصوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موضع حوزه هنری در قبال واگذاری سهم يک فيلم توقيفی/ تحريم می‌كنيم

حوزه هنری به‌ عنوان یکی از سرمایه‌گذاران «زادبوم»، تمایلی برای اکران این فیلم ندارد و اقدامی برای اکران نمی‌‌کند.

بیتا منصوری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین وضعیت اکران فیلم «زادبوم» گفت: حوزه هنری به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران فیلم، تمایلی برای اکران این فیلم ندارد و اقدامی برای اکران نمی‌‌کند. این در حالی است که فیلم پروانه قانونی نمایش دارد.

وی افزود: معمولا در سینما روال بر این است که سرمایه‌‌گذار یا سرمایه‌گذاران برای اکران فیلم اقدام می‌کنند و قرارداد نمایش می‌بندند. اما حوزه هنری از این کار خودداری می‌کند و با وجود اینکه فیلم مشکلی برای نمایش ندارد، مذاکرات تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

تهیه‌کننده  فیلم سینمایی «رخ دیوانه» در ادامه اظهار داشت: در مذاکرات بین دو طرف پیشنهاد واگذاری از سوی کارگردان مطرح شده است و حوزه هنری شرط گذاشته که اگر سهم خود را واگذار کند، این فیلم را در اکران تحریم می‌کند و درسینماهای خود نمایش نمی‌دهد و این یعنی اکران و فروش محدود و «زادبوم» هم به فهرست فیلم‌هایی که حوزه هنری اکران آن‌ها را تحریم می‌کند، اضافه خواهد شد. فروش غیرقابل انتظار انیمیشن «شاهزاده روم» به دلیل حمایت حوزه هنری و تعلق گرفتن سینماهای آن به این انیمیشن و فیلم‌های مورد حمایت بود.

گفتنی‌است؛ «زادبودم» محصول سال 1387 که حدود سال از ساخت آن می‌گذرد با وجود داشتن پروانه نمایش هم‌چنان توقیف است.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار