آماده باش نیروهای هلال احمر خراسان رضوی در برابر حوادث سیلاب

به دنبال بارش های شدید و سیل آسا در مناطق مختلف استان خراسان رضوی ، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده باش در آمده اند.

آماده باش نیروهای هلال احمر خراسان رضوی در برابر حوادث سیلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تمامی نیروهای این جمعیت در آماده باش کامل به سر می برند.

دکتر سیدمجتبی احمدی از جاری شدن روان آب ها و سیلاب در روستای خوشاب از توابع شهرستان سبزوار خبر داد و گفت: در این روستا بیش از سه واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شد که با اعزام تیم امداد و نجات نسبت به امداد رسانی و تخلیه آب توسط نجاتگران این جمعیت اقدام شد.

وی اظهار کرد: شهر های کلات، مشهد، قوچان، چناران، درگز، فریمان و سرخس در این رابطه از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و در معرض آسیب بیشتری قرار دارند.

احمدی ادامه داد: سیلاب در «میامی» مشهد نیز موجب بروز خسارت شد و برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیل ، سه عملیات به منظور تخلیه اضطراری، اسکان و تغذیه انجام پذیرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی یادآور شد: نیروهای امداد رسانی همچنین در قالب سه تیم و ۱۵ امداد گر ربرای کمک به حادثه دیدگان به جاده های کلات و سیمان مشهد اعزام شدند.

وی افزود: روستای «خرو علیاء» از جمله مناطقی بود که در جاده کلات برخی از منازل مسکونی آن دچار آبگرفتگی شدند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار