ساری،

رو به راه شدن راه ها

راه های مازندران با اعتبارات میلیاردی رو به راه می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران از اجرای ساخت 308 کیلومتر بزرگراه با اعتبار 616 میلیارد تومان در این استان خبر داد.

علی‌اکبر ییلاقی گفت: : تعریض و چهارخطه کردن محورهای ارتباطی هراز، سوادکوه، درویش‌خیل ـ فریدونکنار، آمل ـ بابل قدیم، آمل ـ چمستان ـ نور و قائم‌شهر ـ کیاکلا ـ بهنمیر از جمله محورهایی هستند که عملیات تعریض و چهارخطه شدن در آنها در دست اجراست.

وی خواستار نظارت بیشتر و دقیق‌تر از سوی ناظران و کارشناسان این اداره‌کل بر عملکرد پیمانکاران راه‌سازی در استان شد و گفت: با توجه به شروع فصل مناسب کاری ناظران با صرف وقت بیشتر در پروژه‌ها حضور مستمر داشته تا پروژه‌ها علاوه بر سرعت در کمیت کار، در کیفیت نیز از استاندارد بالایی برخوردار باشند

ییلاقی گفت: با توجه به کمبود اعتبارات، اقدامات گسترده راه‌سازی در مازندران با همت و تلاش همه مسئولان راه و شهرسازی موفق بوده است.

مازندران به دلیل شرایط ویژه منطقه‌ای و جغرافیایی از 6 محورارتباطی مهم برخوردار اسست و تراکم جمعیت شهری و فاصله نزدیکی شهرهای این استان به هم راه‌های استان را پر ترافیک کرده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار