اساتید دانشگاهی مهمانان این هفته برنامه «سفید» هستند

تهیه‌کننده برنامه «سفید» مهمانان این هفته را معرفی کرد.

سعید بشیری تهیه‌کننده «برنامه سفید» در خصوص مهمانان برنامه‌های دوشنبه و سه‌شنبه شب این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: وحید شیخیان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در رشته‌های ارتباط تصویری، روز یکشنبه 29 اردیبهشت مهمان برنامه «سفید» است. روانشناسی رنگ‌ها و کارکردهای رنگ در زوایای مختلف زندگی فردی و اجتماعی موضوعی است که با نمایش نمونه‌های فراوانی از این کارکردها در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: اميرحسين فصيحى به واسطه بازى‌هاى يارانه‌اى متعدد و موفقى كه در سال‌هاى اخير و در سطح ملى و بين‌المللى ارائه كرده چهره‌اى مشهور در بازى‌سازى است. مهمان دوشنبه برنامه سفيد اميرحسين فصيحى خواهد بود.  Shadow blade یکی از آخرین بازی‌های فصیحی است که هفته‌های متعددی در  app store رده‌های اول  را به خود اختصاص داده است. 

بشیری بیان کرد: پرستو محبى استاد دانشگاه تهران در روز سه‌شنبه مهمان برنامه «سفيد» است. «نظريه در تئاتر» موضوعى است كه دكتر محبى در سال‌هاى اخير با مقالات متعدد به آن پرداخته و در اين برنامه هم با مرورى بر نظريه‌هاى مختلف تئاتر و نحوه شكل‌گيرى آن‌ها را به همراه تأثيرات نظريه‌ها در اجرا بررسى خواهد كرد.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه «سفید» به عهده میلاد اسلام‌زاده است که سال‌ها سابقه حضور در برنامه‌های فرهنگی رادیو را دارد. همچنین هر شب یک کارشناس و مجری در هر رشته در خصوص موضوع برنامه صحبت می‌کند. به طوری که شنبه‌ها بحث معماری به کارشناسی امیر محمدخانی استاد دانشگاه و رئیس بنیاد معماری انقلاب اسلامی را پی می‌گیریم. یکشنبه شب‌ها هنرهای تجسمی به کارشناسی دکتر محمدرضا شریف‌زاده عکاس و رئیس دانشکده هنر و معماری پیگیری می‌شود. دوشنبه شب با امیر محمد دهستانی منتقد، کارگردان انیمیشن و استاد دانشگاه در خصوص تاریخچه انیمیشن گفتگو می‌کنیم. سه‌شنبه شب در بحث هنرهای نمایشی با حضور دکتر سعید اطلسی و چهارشنبه‌ها از ایده تا اجرا با مسئولان و کارگردانان و هنرمندان در خصوص کارهای‌ آن‌ها صحبت می‌کنیم.
 
«سفيد» به تهيه‌كنندگى سعيد بشيرى و داوود آجرلو هر شب ساعت ٢٣ از شبكه آموزش سيما پخش مى‌شود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار