قلعه نویی: ایران در شمار امن ترین مناطق دنیاست/ الهلال تیم بزرگی است

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: تیم هایی که در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کرده اند از میزبانی ایران تشکر کرده بودند و ایران در شمار امن ترین مناطق دنیا به شمار می آید.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الهلال عربستان گفت: ما می توانیم از فوتبال استفاده کنیم و خیلی از مشکلات را برطرف سازیم. فوتبال در همه جای دنیا یک زبان مشترک است که بین همه مردم دنیا وجود دارد.

شما در جام جهانی و جام ملت ها می بینید که خیلی ها از طریق فوتبال با هم دوست می شوند. امیدوارم AFC به سمتی برود که به توانایی های فوتبال آسیا کمک کند. جذابیت جام جهانی و جام ملت ها به همین نکات است. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما در کشور خودمان ایران میزبان کشورهایی چون عراق و افغانستان بوده ایم. همچنین تیم هایی که در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کرده اند چه کتبا و چه شفاها از میزبانی ایران تشکر کرده اند و ایران در شمار امن ترین مناطق دنیا به شمار می آید.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: من معذرت می خواهم که این صحبت ها را مطرح کرده ام و حالا باید بحث های فنی می پردازم. قبل از هر چیز امیدوارم به خاطر حساسیت هایی که پیش آمده روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته نشود. الهلال تیم بزرگی است و ما باید ارتباط هافبک و فوروارد آنها را قطع کنیم. اگر بخواهیم نتیجه بگیریم باید ارتباط خطوط الهلال را قطع کنیم. الهلال بازیکنان فیزیکی دارد و اگر بخواهیم این مهم را انجام دهیم به یکی از اهداف خود رسیده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار