راستگو خطاب به مجتبی شاکری مطرح کرد:

توزیع 500 میلیون تومان بن بین اعضای شورای شهر صحت ندارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: توزیع 500 میلیون تومان بن بین اعضای شورای اسلامی شهر تهران صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهه راستگو عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر رعایت نشدن انصاف و عدالت در ستاد توانمند سازی سمن‌ها اظهار داشت: در طی این مدتی که بنده رئیس این ستاد بودم هیچ گونه گزارشاتی مبنی بر بی انصافی و بی عدالتی  در این حوزه انجام نشده است.

وی با بیان این‌که اگر اعضای شورای شهر صلاح بدانند گزارشاتی مبنی بر اقدامات انجام شده در ستاد توانمند سازی را به شورا ارائه خواهم کرد ،افزود: بنده بر این باورم که خداوند نازل بر اعمال ما است به همین منظور من همه کارها را در سایه خداوند به پیش می‌برم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت‌های مجتبی شاکری تصریح کرد: اگر آقای شاکری صحبتی در خصوص ستاد توانمند سازی داشتند بهتر بود که آن را به صورت داخلی مطرح می‌کردند تا شاهد برخی از صحبت‌ها در خصوص این امر نباشیم.

راستگو با تاکید بر این‌که نباید با اطلاعات ناقص و غلط صحبت‌هایی را در خصوص برخی از موارد عنوان کنیم، گفت: مبلغ 500 میلیون تومان بن در اختیار اعضای شورای شهر قرار نگرفته است.

وی اضافه کرد:تمام اسناد و مدارک اقدامات در ستاد توانمندسازی موجود است و چنانچه نیاز باشد آن را در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهم داد. 

عضو شورای اسلامی اسلامی شهر تهران  با بیان این‌که ستاد توانمند سازی بن‌ها را در اختیار افراد نیازمند و همچنین خیریه‌ها و سمن‌ها قرار می‌دهد، یادآور شد: 254 میلیون و 160 هزار تومان بن در اختیار اعضا قرار گرفت و اعضا نیز بر اساس لیستی که در اختیارشان بود بن ها را بین خیریه‌ها و سمن‌ها توزیع کردند.

راستگو خطاب به مجتبی شاکری گفت: شما برادر بسیجی بنده هستید و من برای شما احترام زیادی قائل هستم به همین دلیل از شما تقاضا دارم که در اظهار نظرهایتان عدالت را رعایت کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خدا داند که کدامتون راست میگویید
آخرین اخبار