حکیمی‌پور: شهرداری تهران باید یک عدد مشخص در خصوص دیون عنوان کند/ چمران: مصوبه ای در خصوص پیاده راه سازی حد فاصل تجریش تا میدان قدس را نداریم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید در خصوص دیون خود یک عدد مشخصی را عنوان کند.

شهرداری تهران باید یک عدد مشخص در خصوص دیون عنوان کند/ چمران: مصوبه ای در خصوص پیاده راه سازی حد فاصل تجریش تا میدان قدس را نداریمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران در برنامه دویست و پنجاه دومین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به بحث دیون شهرداری تهران اظهار داشت: در این خصوص خبرهای مختلفی به گوش می‌رسد به همین منظور از مسئولان مربوطه مخصوصا آقای گودرزی معاون شهردار تهران درخواست داریم که جلسه‌ای را در خصوص بیان کردن عدد واقعی دیون شهرداری برگزار کنند.

وی به پیاده راه سازی در تهران و همچنین خیابان 30 تیر اشاره کرد و افزود: بر اساس برخی از اطلاعات بدست ‌آمده پیاده راه سازی خیابان 30 تیر به زودی به مرحله بهره برداری می‌رسد اما کارگران این منطقه در حال سابیدن سنگ‌ها هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که درخواست دارم در افتتاح خیابان سی تیر کمی درنگ شود چرا که نمی‌خواهیم سرنوشتی که برای پیاده راه  خیابان 17 شهریور رخ داده است برای این پیاده راه هم اتفاق بیافتد.

حکیمی پور اضافه کرد: خیابان 30 تیر در گذشته هم با وجود سیمانی بودن آرام بود اما امروزه با پیاده راه کردن این خیابان ترافیک میدان حسن آباد افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر این‌که حیات اجتماعی شهر تهران در هسته مرکزی روزانه کاهش پیدا می‌کند،افزود: شورا باید در خصوص این امر یک بازنگری داشته باشد چرا که  نباید حد فاصل میدان تجریش تا قدس پیاده راه سازی شود به این منظور که اثرات منفی خواهد داشت.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که برای حد فاصل میدان تجریش تا قدس مصوبه‌ای نداریم، گفت: در گذشته طرح‌هایی به شورای شهر در خصوص این میدان‌آمد اما به تصویب نرسید.

وی با بیان این‌که قدمگاه صالحیه مربوط به فضای جلوی امام زاده صالح است، افزود: این پروژه هم اکنون در حال انجام است و در آنجا پارکینگ سازی  و بحث بردن اتوبوس‌ها به زیر زمین مطرح است اما در خصوص طرح‌های دیگری با شهرداری تهران به نتیجه کاملی نرسیده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که پیاده راه سازی در قطب‌های فرهنگی باید صورت بپذیرد، تصریح کرد: خیابان 30 تیر قطب فرهنگی شهر تهران بوده چرا که در آنجا کلیسا، موزه آبگینه و ... وجود دارد به همین منظور شخصیت این مکان باید با مکان‌های دیگر فرق بکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار