شهرداری برای ساخت پارکینگ طبقاتی متروی شهر ری اقدام کند

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هر چه سریع‌تر باید در خصوص ساخت پارکینگ طبقاتی متروی شهر ری اقداماتی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهه راستگو رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه  و چهارمین جلسه علنی شورای شهر در ادامه صحبت‌های دبیر دبیران شورایاری منطقه 20 با اشاره به محله دیلمان و حمد آباد که فاقد سراهای محله است، اظهار داشت: هر چه سریع‌تر باید نسبت به احداث این سراها که در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان نقش مهمی دارند اقدام شود.

وی با اشاره به بوی نامطبوع در محله عباس آباد که به دلیل سرپوشیدگی کانال رخ می‌دهد، اشاره کرد و افزود: باید یک راهکار اساسی برای حل این مشکل ارائه شود.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که عدم پارکینگ طبقاتی در منطقه 20 مشکلاتی را برای اهالی این منطقه به وجود آورده است ،گفت: برخی از مناطق تهران از ظرفیت‌های گردشگری خوبی برخوردار هستند اما نبود پارکینگ مشکلاتی را برای این مناطق به وجود آورده است.

راستگو اضافه کرد: بدون شک ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و توسعه آن در شهر می‌تواند چالش بزرگ شهر و مشکلات ترافیکی را کاهش دهد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که شهر ری یکی از مناطق پر ترافیک شهر تهران است، یاد آور شد: هر چه سریع‌تر باید در خصوص ساخت پارکینگ طبقاتی متروی شهر ری و محله حمد آباد اقداماتی صورت گیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار