طرح آرامش بهاری تجلی‌گاه فرهنگ جهادی در کشور است

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تجلی فرهنگ جهادی در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی در مراسم اختتامیه طرح آرامش بهاری خراسان رضوی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی کشور تنها با روحیه جهادی قابل حل است؛ افزود: اگر این طرح الگوی کار ما در تمام حوزه‌ها باشد بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم تا این تجربه موفق را به سایر عرصه‌های کشور نیز منتقل کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: کسی که به فرهنگ جهادی اعتقاد دارد از زائری که ولو برای استراحت به یک بقعه متبرکه می‌آید به عنوان یک فرصت برای ایجاد تلنگر معرفتی استفاده می‌کند و این گونه است که ما معتقدیم راه حل مشکلات اجتماعی نهادینه کردن فرهنگ جهادی در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی گفت: امروز اوقاف ساختار تبلیغی کشور را به هم زده است و کاری کرده که به شیوه پیامبر اکرم(ص) مبلغان به سمت مردم می‌روند و تاثیرگذاری خود را به نمایش درمی‌آورند.

وی بابیان این اینکه ما نشان دادیم که با یک استراتژی فرهنگی مناسب می‌توانیم ساختار تبلیغی کشور را متحول کنیم؛ گفت: ما در زمینه‌های مختلف فرهنگی نشان داده‌ایم که با فرهنگ جهادی می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: باید از فرصت زائران به عنوان یک فرصت تبلیغی استفاده کنیم زیرا استفاده از مشارکت مردم اتفاق خوبی بوده است که در این طرح افتاد و می‌تواند الگویی برای سایر فعالیت‌های ما در جامعه باشد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.