همدان؛

36 مدرسه اسد آباد ساختمان فرسوده دارند

فرماندار اسدآباد گفت: در حال حاضر 36 مدرسه روستایی رها شده و بلااستفاده وجود دارد که در حال تخریب است که باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار 36 مدرسه اسد آباد ساختمان فرسوده دارندگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بکائی افزود: مجور فروش 16 مدرسه روستایی گرفته شده است و سرنوشت مابقی مدارس هم باید امسال مشخص شود و بهترین راهکار برای جلوگیری از تخریب مدارس واگذاری این اماکن به صورت اجازه ای برای استفاده دهیاری ها است.


او از نیاز شهرستان برای ساخت مدرسه در شهرک سید احمد خمینی (ره) و شهرک شهید خزایی خبر داد و گفت: نیاز است در این زمینه خیرین ورود پیدا کنند.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد هم از برگزاری همایش تجلیل از 12 معلم نمونه استانی و شهرستانی و 65 نفر از پژوهشگران معلم برتر در هفته معلم خبر داد و گفت: در هفته معلم یادواره 12 شهید فرهنگی و برگزاری مسابقات ورزشی هم برگزار میشود.

دهبانی در ادامه از بدهی 320 میلیون تومانی مدارس به دستگاه های خدمات رسان- آب- برق- گاز و تلفن خبر داد و گفت: سرانه های دانش آموزی حتی جوابگوی پرداخت این هزینه ها هم نیست و کمک خیرین در این رابطه هم احساس میشود.

او همچنین از ساخت هنرستان پسرانه درشهر اجین با کمک 530 میلیون تومانی آقایان الوندی و محمدی خیرین مدرسه ساز خبر داد و گفت: کار ساخت این آموزشگاه از سال گذشته شروع شده و 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی راه اندازی می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.