200 دستگاه اتوبوس به ناوگان درون شهري مشهدافزوده می شود

مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري مشهد از ورود200 دستگاه اتوبوس با هزينه 900 ميليارد ريال به ناوگان اتوبوس هاي درون شهري این شهر در سال جاری خبرداد.

200 دستگاه اتوبوس به ناوگان درون شهري مشهدافزوده می شودبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی،علي اصغر نيشابوري افزود: يكصد دستگاه از اين تعداد در نيمه اول سال جاري و يكصد دستگاه در نيمه دوم امسال وارد اين شهر مي شود.
وي اظهار كرد: 300 ميليارد ريال از هزينه اين خودروها را دولت و مابقي را شهرداري پرداخت مي كند.
وي با اشاره به جابجايي روزانه حدود يك ميليون مسافر توسط اين ناوگان گفت: هم اكنون سهم ناوگان اتوبوسراني در حمل و نقل عمومي و جابجايي مسافر 23 درصد است.
نيشابوري با بيان اينكه با وجود افزايش حدود 15 درصدي كرايه در سال جاري سازمان اتوبوسراني شهرداري مشهد افزايش درآمد نداشته است افزود: هزينه تمام شده جابجايي هر نفر بطور ميانگين بيش از 10 هزار ريال مي باشد و افزايش كرايه ها نيز به دليل افزايش حقوق و دستمزد و همچنين افزايش هزينه هاي تعميرات خودروها صورت گرفته است.
وي از بهره برداري فاز اول خط سوم بي.آر.تي در نيمه اول امسال خبر داد و اظهار كرد: اين خط از شهرك شهيد رجايي تا بخش الهيه منطقه قاسم آباد به طول 25 كيلومتر است.
مدير عامل سازمان اتوبوسراني مشهد با بيان اينكه برخي شركتهاي حمل و نقل بخش خصوصي حقوق و مزاياي كاركنان خود را به صورت كامل پرداخت نمي كنند گفت: به منظور جلوگيري از اين امر لايحه اي تنظيم و به شوراي شهر ارسال شده تا بر اساس آن پرداخت حقوق و مزاياي كاركنان مزبور از محل درآمد اين شركتها توسط سازمان اتوبوسراني انجام شود و مابقي درآمد به حساب شركتهاي مزبور واريز شود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار