کرمان؛

کاهش مشکلات مددجویان نتیجه تعامل مراجع قضایی و زندان است

دادیار ناظر بر زندان در بازدید سر زده از زندان کرمان گفت: روحیه خوب و کاهش مشکلات مددجویان نتیجه تعامل مراجع قضایی و زندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،جواد دهقان افزود: قانون از یک طرف به مجازات جرم دقت لازم را دارد تا جامعه در آرامش باشد و از طرف دیگر پس از اصلاح مددجویان در صدد پیگیری و رفع مشکلات آنان می باشد

وی خاطر نشان کرد:اجرای برنامه های فرهنگی و شرکت مددجویان در کلاسهای آموزشی باعث شده که آنان نسبت به رفتارهای اشتباه خود احساس پشیمانی کنند و برای آینده خود برنامه ریزی بهتری داشته باشند و از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

رئیس اداره زندان جیرفت هم گفت:پیگیری مشکلاتقضایی مددجویان توسط مسئولان قضایی نشان از بروز رفتارهای ناشایست در آنان جلوگیری می کند و به نظم و انضباط زندان کمک به سزایی می کند.

آقای برشان افزود:استفاده مددجویان از مرخصی اعطایی و رأی بازی ضمن کاهش جمعیت در کاهش مشکلات اقتصادی ،عاطفی خانواده های آنان نیز بسیار موثر است.

وی خاطر نشان کرد: به همین دلیل هفتگی بودن شورای طبقه بندی امکان تکرار جرم و خلاف را از بینمی برد.

دادیار ناظر بر زندان از قسمتهای مختلف از جمله فروشگاه،نانوایی،اندزگاه بزرگ ،آشپزخانه و دیگر قسمتهای زندان بازدید کردند و وضعیت زندان را مطلوب اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مشکلات ، مددجویان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار